Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F02672 |
4U | MR-F-02672 |
A.B.S. | 261083 |
APLUS | 28807AP |
ASMETAL | 26MR3900 |
AUTO-SPEED | 290RT02059 |
AYD OE | 96-17696 |
AYD | 9617696 |
BAPMIC | BACB11-525031 |
BBR | 001-10-22196 |
BGA | LS5647 |
BORG BECK | BDL7501 |
BSG | BSG 60-310-220 |
DAKAtec | 120347 |
DLZ | SL9054L |
DYS | 30-72189 |
ETS | 15.LB.883 |
FIRST LINE | FDL7501 |
FORMPART | 1908124 |
FREY | 750306001 |
KAWE | 8500 236002 |
LEMFO | 37266 01 |
MAG | 301191623840 |
MATRIX PRO | MX02323389 |
MERCE | 222 320 17 89 |
MERCE | A222 320 17 89 |
METZGER | 53068301 |
MEYLE | 016 060 0109/HD |
MGA | SA8446 |
MOOG | ME-LS-16901 |
NK | 5112525 |
OSSCA | 41356 |
PATRON | PS40044L |
RODRUNNER | LS-M-967 |
RTS | 97-90899-2 |
SCHNIEDER | BZS22.00734 |
SIDEM | 49862 |
SPIDAN CHA | 59451 |
STELLOX | 56-02248-SX |
SWAG | 33 10 9248 |
Stark | SKST-0230724 |
TALOSA | 50-09119 |
TEKNOROT | M-967 |
TRISCAN | 8500 236002 |
TRW | JTS1894 |
TTC | 02.31.376 |
VAICO | V30-2875 |
WILMINK | WG1992866 |
WXQP | 162087 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.