- Parzyste numery artykułów: 24577
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 0,462
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F34642 |
4U | MR-F-34642 |
A.B.S. | 260454 |
ABTEX | BSL4296S |
ACEMARK | 205847 |
AISIN | JRSMB-008R |
AKRON-MALÒ | 24252 |
APEC | AST4057 |
APLUS | 14589AP |
ASAM | 80606 |
ASAM | 80607 |
ASHUKI | PAL5-2057 |
ASMETAL | 26MR0815 |
AUGER | 11177 |
AUTLOG | FT1518 |
AUTO-SPEED | 290RT01298 |
AYD OE | 96-03478 |
AYD | 9603478 |
AYWIPARTS | AW1350048R |
Aslyx | AS-601133 |
BAPMIC | BF0319510092 |
BBR | 001-10-19711 |
BENDIX | 042474B |
BGA | LS5614 |
BIRTH | BD0112 |
BORG BECK | BDL6695 |
BSG | BSG 60-310-013 |
CAUTEX | 750230 |
COMLINE | CSL6046 |
CORTECO | 49400285 |
CPB | 506117 |
CTE | CSL21035R |
DAKAtec | 120305HQ |
DAYCO | DSS1585 |
DELPHI | TC1551 |
DENCKERMAN | D140266 |
DJ PARTS | DL1246 |
DLZ | SL9055R |
DT SPARE P | 4.66883 |
DYS | 30-72908 |
EGT | 131319EGT |
ETS | 15.LB.741 |
EUROREPAR | 1634901780 |
FAG | 818 0306 10 |
FAI | BLR119 |
FAI | SS5866 |
FARE SA | 10934 |
FARE-MX | 10934 |
FENOX | LS11187 |
FIRST LINE | FDL6695 |
FLENNOR | FL0931-H |
FORMPART | 1908065 |
FORTUNE LI | FZ7625 |
FR REDAELL | ME-514 |
FR REDAELL | ME-514K |
FRAP | F3139 |
FREY | 750307601 |
G.U.D. | GSP301173 |
GOOM | RS-0107 |
GSP | S050286 |
HART | 423 872 |
IMEX | 14589AP |
IMPERGOM | 32197 |
KAGER | 85-0216 |
KAMOKA | 990039 |
KAWE | 8500 23623 |
KEY PARTS | KDL6695 |
KLAXCAR | 47554z |
KRAFT AUTO | 4301394 |
KRAFTVOLL | 13040081 |
LEMFO | 30373 01 |
LYNXAUTO | C7233R |
MAG | 301191623370 |
MANDO | MSC015722 |
MAPCO | 52805HPS |
MAPCO | 53804HPS |
MAXGEAR | 72-1748 |
MDR | GSP-S050286 |
MEHA AUTOM | MH20440 |
MERCE | 639 320 01 89 |
MERCE | 639 320 03 89 |
MERCE | 639 320 05 89 |
MERCE | A639 320 01 89 |
MERCE | A639 320 03 89 |
MERCE | A639 320 05 89 |
MERTZ | M-S0044 |
METALCAUCH | 06114 |
METZGER | 53041212 |
METZGER | 83041212 |
MEYLE | 016 060 0031/HD |
MEYLE | 016 060 0076 |
MGA | SA7274 |
MILES | DB78271 |
MONROE | L23623 |
MOOG | ME-LS-3819 |
MOTAQUIP | VSL995 |
MS | 30373-PCS-MS |
MS | 37040/1-KIT-MS |
MS | 37040/1-KIT-MSP |
MS | 37040/1-KIT-MSPROMOCJA |
MTR | 12162785 |
MTR | MT3273 |
NAPA | NST4057 |
NEO CTR | CL0811R |
NK | 5113326 |
NK | 5113326PRO |
NTY | ZLP-ME-029 |
OCAP | 0584262 |
OE Germany | 802346 |
OE Germany | 802347 |
OMG SRL | G20.5852 |
OPENPARTS | SSL1100.01 |
OPTIMAL | G7-1042 |
OREX | 131193 |
OSSCA | 32846 |
Omnicraft | 2394946 |
PATRON | PS4231R |
PROFIT | 2305-0456 |
PRT | 6200311 |
ProfiPower | 6S1180R |
QH TALBROS | QLS3548S |
QUARO | QS6237/HQ |
QUICKSTEER | LS7159 |
QUINTON HA | QLS3548S |
REINHOCH | RH06-3025 |
RIDEX | 2067R0037 |
RIDEX | 3229S0107 |
RIW | ME4020 |
RIW | ME4020P |
RODRUNNER | LS-M-686 |
RTS | 97-01489-1 |
RUV | 914105 |
RYME | 4409008 |
RYME | 4409009 |
SAMPA | 097.1048 |
SASIC | 2306043 |
SBS | 19145113326 |
SEM LASTIK | 17700 |
SIDEM | 50261 |
SKF | VKDS 348022 |
SPIDAN CHA | 44398 |
STARLINE | 28.23.736 |
STC | T406114 |
STELLOX | 56-03478-SX |
STELLOX | 56-03478A-SX |
SWAG | 10 92 4575 |
Stark | SKRKS-4420036 |
Stark | SKST-0230106 |
Storm | F10934 |
TALOSA | 50-01698 |
TEDGUM | TED90317 |
TEKNOROT | M-686 |
TOPRAN | 401 733 |
TREVI | TRTT3428 |
TRISCAN | 8500 23623 |
TRW | JTS487 |
TTC | 02.30.091 |
Technika | RS12288 |
VAICO | V30-7477 |
VEMA | 25074 |
WILMINK | WG1992835 |
WILMINK | WG2027129 |
WILMINK | WG2040426 |
WILMINK | WG2249465 |
WILMINK | WG2291528 |
WTI automo | A611901 |
YTT | Y639009 |
ZEKKERT | SS-1583 |
alp | ALP-006824 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.