- Parzyste numery artykułów: 43559
- Długość [mm]: 290
- Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
- Ciężar [kg]: 0,416
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U | OP-F-01069 |
A.B.S. | 260824 |
ABTEX | BSL3833S |
APEC | AST4414 |
APEC | AST4415 |
APLUS | 27448AP |
AUTO-SPEED | 290RT01919 |
AYD OE | 96-16337 |
AYD | 9616337 |
Aslyx | AS-521133 |
BGA | LS0804 |
BIRTH | BD0105 |
BORG BECK | BDL7423 |
CAUTEX | 771595 |
CWORKS | F250R0104 |
CWORKS | F250R0105 |
DAKAtec | 120199HQ |
DELPHI | TC6970 |
DYS | 30-75758 |
ETS | 19.LB.423 |
FAI | SS9241 |
FARE SA | 31628 |
FIRST LINE | FDL7422 |
FIRST LINE | FDL7423 |
FORMPART | 2008032 |
FRAP | F4446 |
GM | 013285628 |
GM | 13285628 |
GSP | S051325 |
HART | 465 635 |
IMPERGOM | 38758 |
KAMOKA | 9030406 |
KAWE | 8500 24623 |
KRAFTVOLL | 13040338 |
LEMFO | 36719 01 |
LYNXAUTO | C7561R |
MAG | 301191624930 |
MANDO | MSC015731 |
MAPCO | 52794/5HPS |
MAPCO | 52795HPS |
MDR | GSP-S051325 |
MERTZ | M-S1746 |
METALCAUCH | 53378 |
METZGER | 53068002 |
MEYLE | 616 060 0017/HD |
MGA | SA7466 |
MONROE | L24623 |
MOOG | OP-LS-13626 |
NAPA | NST4414 |
NAPA | NST4415 |
NEO CTR | CL0114R |
NEO CTR | CLG-47R |
NTY | ZLP-PL-014 |
OPEL | 03 50 193 |
OPEL | 3 50 193 |
OPTIMAL | G7-2085 |
PATRON | PS4574R |
PLYOM | P771595 |
PRT | 6200737 |
QUINTON HA | QLS3834S |
REINHOCH | RH06-5024 |
RIW | OP4026 |
RODRUNNER | LS-O-536 |
SASIC | 2306295 |
SIDEM | 9167 |
SPIDAN CHA | 57796 |
STC | T453378 |
STELLOX | 56-02175-SX |
SWAG | 40 94 3560 |
TALOSA | 50-08116 |
TEKNOROT | O-536 |
TOPRAN | 208 566 |
TREVI | TRTT4283 |
TRISCAN | 8500 24623 |
TRW | JTS1883 |
VAICO | V40-1976 |
VAUXH | 013285628 |
VAUXH | 13285628 |
VEMA | 27204 |
WILMINK | WG2032926 |
WILMINK | WG2256198 |
YTT | Y644024 |
ZEKKERT | SS-1636 |
alp | ALP-005836 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.