- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Długość [mm]: 170
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ilość na oś: 2
- Ciężar netto [kg]: 0,15
- Ciężar brutto [kg]: 0,15
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260833 |
AKRON-MALÒ | 17471 |
ALANKO | 341946 |
AUDI FAW | 8K0 411 317 C |
AUDI FAW | 8K0 411 317 D |
AUDI FAW | 8K0 411 317 E |
AUDI | 4G0 411 317 |
AUDI | 4G0411317A |
AUDI | 4H0 411 317 A |
AUDI | 4H0411317C |
AUDI | 4M0 411 317 |
AUDI | 8K0 411 317 C |
AUDI | 8K0 411 317 D |
AUDI | 8K0 411 317 E |
AUTOMEGA | 110065710 |
AUTOMEGA | 3041103178K0D |
BENDIX | 041802B |
BENDIX | 047750B |
BENDIX | 047751B |
BENT | 4H0 411 317 C |
BENT | 4M0 411 317 |
BORG BECK | BDL7200 |
DELPHI | TC2312 |
FEBI | 38540 |
FIRST LINE | FDL7200 |
FLENNOR | 1108038 |
FLENNOR | FL10488-H |
FRAP | 3755 |
KAGER | 85-0913 |
LEMFO | 34539 01 |
MAPCO | 52737 |
MAXGEAR | 72-2857 |
METZGER | 53004608 |
MEYLE | 116 060 0034 |
MEYLE | 116 060 0049 |
MONROE | L29647 |
MOOG | AU-LS-10678 |
MOOG | AU-LS-8351 |
MOTAQUIP | LVSL1168 |
MOTAQUIP | LVSL1177 |
NK | 5114757 |
OCAP | 0502654 |
OPTIMAL | G5-760 |
OPTIMAL | G7-1490 |
OPTIMAL | G7-1491 |
PORSC | 4G0 411 317 |
PORSC | 4G0 411 317 A |
PORSC | 4H0 411 317 C |
PORSC | 4M0 411 317 |
QUINTON HA | QLS3633S |
QWP | WSS1288 |
RIDEX | 3229S0373 |
RIW | AU4026 |
RUV | 914703 |
SBS | 19145114757 |
SIDEM | 37068 |
STELLOX | 56-00451-SX |
SWAG | 30 93 8540 |
SWAG | 32 93 3548 |
TALOSA | 50-07756 |
TOPRAN | 113 367 |
TRISCAN | 8500 29647 |
TRW | JTS985 |
TTC | 07.31.197 |
VW | 4H0 411 317 A |
VW | 4M0 411 317 |
VW | 8K0411317C |
VW | 8K0411317D |
VW | 8K0411317E |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.