- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Długość [mm]: 304
- Średnica [mm]: 9
- Wymiar gwintu: M12x1,75
- Materiał: Stal
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ilość na oś: 2
- Ciężar netto [kg]: 0,41
- Ciężar brutto [kg]: 0,41
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260712 |
ALANKO | 341585 |
AUTOMEGA | 1003500618 |
AUTOMEGA | 3003500618 |
BENDIX | 042662B |
BORG BECK | BDL7134 |
BSG | BSG 65-310-007 |
COMLINE | CSL7179 |
DEEZA | OP-L129 |
DELPHI | TC1978 |
FAI | SS7050 |
FEBI | 31561 |
FIRST LINE | FDL7134 |
FLENNOR | FL0156-H |
FORMPART | 2008025 |
FORTUNE LI | FZ7271 |
FRAP | 4118 |
IMPERGOM | 31448 |
KAGER | 85-0801 |
KAWE | FL0156-H |
KRAFT AUTO | 4301553 |
LEMFO | 34541 01 |
MAPCO | 49777 |
MAPCO | 49777HPS |
METZGER | 5-0618 |
METZGER | 53001918 |
MEYLE | 616 060 0003/HD |
MONROE | L24610 |
MOOG | OP-LS-7446 |
OCAP | 0505167 |
OPEL | 13258052 |
OPEL | 3 50 618 |
OPTIMAL | G7-1267 |
QUINTON HA | QLS3747S |
RIW | OP4014 |
RTS | 97-90340 |
RUV | 925307 |
SAAB | 13258052 |
SAAB | 3 50 618 |
SASIC | 2306140 |
SIDEM | 9161 |
SPIDAN | 50793 |
SWAG | 40 93 1561 |
TOPRAN | 207 749 |
TRISCAN | 8500 24610 |
TRW | JTS645 |
TRW | JTS7750 |
VAICO | V40-0641 |
VAUXH | 13258052 |
VAUXH | 3 50 618 |
ZF | 019 391 003 576-01 |
OPEL
|
VAUXHALL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.