- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Rura o średnicy [mm]: 11
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość 1 [mm]: 284
- Rozmiar gwintu 1: MM12X1,25R
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SL-N220 |
ACKOJA | A38-1194 |
ASHIKA | 106-01-136 |
ASHUKI | 1488-9301 |
ASMETAL | 26NS1200 |
BBFREDLINE | 40NI142 |
BENDIX | 045560B |
BGA | LS6318 |
BIRTH | BX0154 |
BLUEPRINT | ADN185126 |
BORG BECK | BDL7236 |
COMLINE | CSL7103 |
CORTECO | 49396363 |
CTR | CLN-38 |
DELPHI | TC2404 |
DYS | 30-74078 |
ETS | 18.LB.881 |
FAG | 818 0474 10 |
FAI | SS7318 |
FEBI | 48144 |
FIRST LINE | FDL7236 |
FLENNOR | FL10181-H |
FORMPART | 4108111 |
FRAP | F4483 |
GSP | S050742 |
HBJAKOPART | J4961040 |
IAP | 509-13204 |
IMPERGOM | 71568 |
JAPANPAR | SI-136 |
JAPKO | 106136 |
KAVO PARTS | SLS-6582 |
KAWE | 8500 14679 |
MANDO | MSC015705 |
MAPCO | 52272HPS |
METALCAUCH | 57087 |
METZGER | 53057308 |
MILES | DB78251 |
MOBILAND | 127102380 |
MOOG | NI-LS-10692 |
NIPPARTS | N4961039 |
NISSA | 54618 3NF0A |
NISSA | 54618 9AM1A |
NISSA | 54618 BA60A |
NISSA | 54618 CY00A |
NISSA | 54618 EN000 |
NISSA | 54618 ET00A |
NISSA | 54618BA60B |
NISSA | 54618CY00A |
NK | 5112231 |
NPS | N405N62 |
NTY | ZLP-TY-098 |
OCAP | 0508071 |
OPTIMAL | G7-1434 |
Omnicraft | 2394575 |
QUINTON HA | QLS3774S |
RENAU | 54 61 8CY 00A |
RIDEX | 3229S0616 |
RTS | 97-92344 |
RUV | 926826 |
SASIC | 2306347 |
SIDEM | 41467 |
SPIDAN CHA | 51128 |
STC | T457087 |
SWAG | 82 94 8144 |
TALOSA | 50-07947 |
TOPRAN | 701 746 |
TRISCAN | 8500 14679 |
VEMA | 26564 |
WILMINK | WG1992956 |
ZEKKERT | SS-1229 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.