- Średnica [mm]: 16
- Ciężar [kg]: 0,200
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długożć opakowania [cm]: 14,5
- Szerokość opakowania [cm]: 9,5
- Wysokość opakowania [cm]: 5
Dodaj opinię
(30.03.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora MONROE L10600
(22.01.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora MONROE L29621
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F01349 |
A.B.S. | 260141 |
ACEMARK | 205631 |
AISIN | JRSVG-014 |
AKRON-MALÒ | 17745 |
ALANKO | 10341914 |
ASHUKI | PAL5-2070 |
AUTOMEGA | 110041010 |
AUTOMEGA | 110041110 |
AYD | 9600778 |
BGA | LS0103 |
BIRTH | 5588 |
BORG BECK | BDL6334 |
CAUTEX | 460149 |
COMLINE | CSL7202 |
CORTECO | 49399805 |
CPB | 505250 |
CPB | 505251 |
CTE | CSL20007 |
DEEZA | VW-L119 |
DEEZA | VW-L120 |
DEEZA | VW-P116 |
DELPHI | TC2027 |
DENCKERMAN | D140127 |
DJ PARTS | DL1516 |
DYS | 30-88131 |
ESEN SKV | 04SKV515 |
ETS | 31.LB.605 |
EUROREPAR | 1634873880 |
FAG | 818 0188 10 |
FAI | SS017 |
FARE SA | 2853 |
FEBI | 18366 |
FEBI | 25184 |
FIRST LINE | FDL6334 |
FIRST LINE | KDL6334 |
FORMPART | 2908014 |
FR REDAELL | 6-514 |
FR REDAELL | 6-514K |
FRAP | F1756 |
GSP | 510143 |
GSP | 510144 |
IMPERGOM | 37290 |
JPG | 1140402000 |
JPG | 1140402009 |
KAGER | 85-0072 |
KAMOKA | 9030273 |
KAWE | 8500 29616 |
KEY PARTS | KDL6334 |
KRAFT AUTO | 4300210 |
KRAFT AUTO | 4300212 |
LEMFO | 31997 01 |
MANDO | MSC015102 |
MAPCO | 49862 |
MAPCO | 49862/1 |
MAXGEAR | 72-1617 |
METALCAUCH | 02853 |
METZGER | 6-514K |
MEYLE | 100 411 0008 |
MEYLE | 100 411 0008/S |
MGA | SA5054 |
MOOG | VO-LS-0463 |
MOTAQUIP | VSL697 |
MS | 31997-PCS-MS |
MS | 31997-SET-MS |
NK | 5112304 |
NK | 5112312 |
OCAP | 0181011 |
OPENPARTS | SSL1055.11 |
OPTIMAL | G7-658 |
OTO_DITAS | DSR1050 |
Omnicraft | 2394571 |
PEX | 12.01.048 |
PROFIT | 2305-0254 |
PROFIT | 2305-0266 |
QH BENELUX | QLS3060S |
QUARO | QS0420/HQ |
QUICKSTEER | LS7329 |
QUINTON HA | QLS3060S |
REDAELLI R | 6-514K |
RIW | VW4025 |
RTS | 97-90919 |
RUV | 925401 |
SASIC | 9005080 |
SEAT | 6N0 411 315 |
SEAT | 6N0 411 315 C |
SIDEM | 63466 |
SKF | VKDS 341014 |
STARLINE | 42.28.735 |
STC | T402853 |
STELLOX | 56-00666-SX |
SWAG | 30 79 0005 |
SWAG | 30 79 0033 |
TALOSA | 50-00670 |
TEDGUM | 00727247 |
TEDGUM | 00728312 |
TEKNOROT | V-909 |
TOPRAN | 104 002 |
TOPRAN | 110 143 |
TOPRAN | 110 963 |
TRICLO | 783681 |
TRISCAN | 8500 29616 |
TRW | JTS397 |
UNIGOM | 391803 |
VEMA | 23561 |
VW | 6N0 411 315 |
VW | 6N0 411 315 C |
vika | 44110445401 |
vika | 44110549001 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Monroe to uznany producent części samochodowych. Najlepiej znany jest z produkcji wysokiej klasy amortyzatorów, cenionych za skuteczne łagodzenie wibracji i wstrząsów, ale również za wyjątkową wytrzymałość. Niemal od początku istnienia, firma produkuje amortyzatory, co pozwoliło zebrać ogromne doświadczenie oraz wypracować wydajne procedury, a także opracować skuteczne procesy produkcyjne. Już w 1926 roku pojawiły się pierwsze amortyzatory Monroe, które do dzisiaj są cenione przez kierowców i fachowców z całego świata.
Dzisiaj oferta firmy Monroe jest o wiele bogatsza, niż w początkach działalności. Flagowymi produktami wciąż pozostają amortyzatory, jednak asortyment uzupełniają również inne części zawieszenia. Są to m.in. sprężyny, stabilizatory oraz zestawy mocowań. Ponadto, producent poszerza swoją ofertę, dołączając do niej podzespoły z innych kategorii. W asortymencie marki Monroe znajdują się dzisiaj między innymi drążki kierownicze, tuleje czy przeguby.
Monroe to marka dobrze znana na rynku części zamiennych. Tysiące referencji sprawiają, że firma należy dziś z pewnością do liderów tego obszaru rynku. Z pewnością na popularność części zamiennych Monroe ogromny wpływ ma również wysoka jakość tych elementów. Przynajmniej częściowo wynika ona z faktu, że części zamienne powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne części przeznaczone do pierwszego montażu. Producent części samochodowych Monroe jest bowiem dostawcą dla takich producentów, jak Citroen, BMW czy Toyota.