- Długość 1/Długość 2 [mm]: 106,4
- Wymiar gwintu: MM10X1,5 RHT
- Średnica [mm]: 17
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Ciężar [kg]: 0,189
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | AST4091 |
ASAM | 80942 |
BENDIX | 049394B |
BENDIX | 049395B |
BORG BECK | BDL7256 |
BSG | BSG 30-310-099 |
CAUTEX | 081148 |
COMLINE | CSL7287 |
COMLINE | CSL7330 |
DELPHI | TC3383 |
DENCKERMAN | D140410 |
FAG | 818 0505 10 |
FEBEST | 2123-CB4R |
FEBI | 44528 |
FIRST LINE | FDL7256 |
FORD | 1500682 |
FORD | 1719542 |
FORD | 8M515E494AA |
FORD | 8M515E494AB |
FRAP | F5390 |
GSP | 520378 |
GUD | GSP301687 |
JPG | 1550501910 |
KAMOKA | 9030300 |
KAWE | 8500 10651 |
LYNXAUTO | C7152LR |
MAG | 301191621960 |
MAPCO | 54612 |
MAPCO | 54612/2 |
MAXGEAR | 72-3250 |
METALCAUCH | 05293 |
METZGER | 53063049 |
MEYLE | 716 060 0010 |
MGA | SA5443 |
MOOG | FD-LS-10437 |
MOTAQUIP | LVSL1505 |
MS | 54612M-PCS-MS |
NAPA | NST4091 |
OCAP | 0508070 |
OPTIMAL | G7-1619 |
OPTIMAL | G7-1619S |
QUINTON HA | QLS3835S |
RHIAG | 20.49.735 |
RTS | 97-90655 |
SIDEM | 67160 |
SKF | VKDS 444012 |
SPIDAN | 50440 |
STELLOX | 56-00626-SX |
STELLOX | 56-00626A-SX |
STELLOX | 56-74061-SX |
STELLOX | 56-74061A-SX |
SWAG | 50 94 4528 |
Stark | SKRKS-4420017 |
TALOSA | 50-09281 |
TOPRAN | 304 570 |
TRISCAN | 8500 10651 |
VAICO | V25-0576 |
VEMA | 27519 |
VOLVO | 30760236 |
WILMINK | WG1992572 |
WILMINK | WG2033778 |
WILMINK | WG2040901 |
WILMINK | WG2256614 |
FORD
|
VOLVO
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora QUINTON HAZELL QLS3835S | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 10651 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora JP GROUP 1550501910 | JP GROUP | 59,00 zł |
MASTER-SPORT GERMANY 36924-KIT-MSP | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora COMLINE CSL7287 | COMLINE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora COMLINE CSL7330 | COMLINE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.