- Średnica wewnętrzna [mm]: 7,0
- Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,5
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,146
- Dla numeru OE: 7 014 210
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21314 |
4U Autopa | F93198 |
4U | FR-F-93198 |
A.B.S. | 260170 |
ACEMARK | 186708 |
AKRON-MALÒ | 19134 |
APLUS | 14132AP |
ASAM | 70652 |
ASMETAL | 26FR03 |
AUTLOG | FT1190 |
AUTO-SPEED | 290RT01430 |
AUTOMEGA | 110027310 |
AYD OE | 96-03021 |
AYWIPARTS | AW1350068LR |
Aslyx | AS-201835 |
BBR | 001-10-20666 |
BENDIX | 042838B |
BGA | LS2307 |
BIRTH | 50174 |
BORG BECK | BDL6437 |
BSG | BSG 30-310-049 |
CAUTEX | 08.0181 |
CAUTEX | 080203 |
COMLINE | CSL7093 |
CORTECO | 49400465 |
CORTECO | 49401316 |
CTE | CSL11004 |
DAKAtec | 120153 |
DELPHI | TD326W |
DENCKERMAN | D140033 |
DJ PARTS | DL1244 |
DJ PARTS | DL1846 |
DLZ | SL0231 |
DYS | 30-63133 |
EGT | 131152EGT |
ETS | 06.LB.398 |
ETS | 06.VR.398 |
FAG | 818 0137 10 |
FAI | SS545 |
FARE SA | F0119FO |
FARE-MX | F0119FO |
FIRST LINE | FDL6437 |
FLENNOR | FL629-H |
FORD USA | 93BB5K566AC |
FORD | 6 701 505 |
FORD | 6 783 835 |
FORD | 6 931 610 |
FORD | 7 014 210 |
FORMPART | 1508014 |
FORMPART | 1588001 |
FORMPART | 1588002 |
FORTUNE LI | FZ7716 |
G.U.D. | GSP301102 |
G.U.D. | GSP301680 |
G.U.D. | GSP601292 |
GOOM | RS-0113 |
GSP-BR | 511383 |
GSP | 511383 |
HART | 420 492 |
IMPERGOM | 35656 |
JPG | 1550500300 |
KAGER | 85-0217 |
KAMOKA | 9030075 |
KAWE | 8500 16607 |
KRAFT AUTO | 4302098 |
KRAFTVOLL | 13040282 |
LEMFO | 25536 01 |
LYNXAUTO | C7155LR |
MANDO | MSC015494 |
MAPCO | 33633 |
MAPCO | 33633/1 |
MAXGEAR | 72-1459 |
MDR | GSP-511383 |
MERTZ | M-S0286 |
METALCAUCH | 04236 |
METZGER | 53020819 |
MEYLE | 716 060 0009 |
MGA | SA5309 |
MONROE | L16607 |
MOOG | FD-LS-2269 |
MOTAQUIP | LVSL655 |
MS | 25536-PCS-MS |
MTR | 915276 |
MTR | MT3318 |
NK | 5112510 |
NTY | ZLT-FR-001 |
OCAP | 0181534 |
OCAP | 0181534-K |
OPTIMAL | G7-730 |
OSSCA | 01498 |
PATRON | PS4503 |
PATRON | PSE10733 |
PATRON | PSE10734 |
PLYOM | P080203 |
PRT | 6200204 |
QH TALBROS | QLS3080S |
QUINTON HA | QLS3080S |
RIDEX | 3229S0553 |
RIW | FO4021 |
RIW | FO4022 |
RODRUNNER | LS-FO-911 |
RODRUNNER | LS-FO-911A |
RTS | 97-90612 |
RUV | 915276 |
SBS | 19145112510 |
SIDEM | 3264 |
SKF | VKDS 444014 |
SPIDAN CHA | 57240 |
STC | T404236 |
STELLOX | 56-03021-SX |
STELLOX | 56-03021A-SX |
SWAG | 50 92 3051 |
Storm | F0119FO |
TALOSA | 50-09164 |
TEDGUM | 00225385 |
TEDGUM | 00225469 |
TEKNOROT | FO-911 |
TEKNOROT | FO-911A |
TENACITY | AAMFO1017 |
TOPRAN | 301 827 |
TREVI | TRTT2392 |
TREVI | TRTT2393 |
TRICLO | 788473 |
TRISCAN | 8500 16607 |
Technika | RS14507 |
UNIGOM | 391480K |
VAICO | V25-7026 |
VEMA | 23176 |
WILMINK | WG2033525 |
WILMINK | WG2041182 |
WILMINK | WG2248990 |
WILMINK | WG2291690 |
WILMINK | WG2292463 |
WTI automo | A822982 |
YTT | Y623030 |
ZEKKERT | SS-1296 |
alp | ALP-001834 |
FORD
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora SBS 19145112510 | SBS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora TRICLO 788473 | TRICLO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora TRICLO 788474 | TRICLO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BENDIX 042838B | BENDIX | Brak ceny |
Wahacz zawieszenia koła BGA TRC2369 | BGA | Brak ceny |
Drążek / wspornik, stabilizator NTY ZLT-FR-001 | NTY | 23,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.