- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
DELPHI | TC688 |
FAI | SS506 |
FEBI | 03883 |
FIRST LINE | FDL6363 |
FLENNOR | FL453-H |
LEMFO | 14723 |
MAPCO | 19606 |
METZGER | 5-503 |
METZGER | 53003018 |
METZGER | 83003018 |
MEYLE | 616 060 5575 |
MONROE | L24603 |
MOOG | OP-LS-5575 |
NK | 5113610 |
NK | 5113622 |
OCAP | 0501421 |
OPEL | 3 50 600 |
OPEL | 3 50 604 |
OPEL | 3 50 605 |
OPEL | 3 50 609 |
OPEL | 90288270 |
OPEL | 90334075 |
OPTIMAL | G7-564 |
QUINTON HA | QLS1607S |
REDAELLI R | 5-503 |
RUV | 915370 |
SIDEM | 9560 |
SPIDAN | 40784 |
TOPRAN | 109 683 |
TOPRAN | 200 467 |
TOPRAN | 200 469 |
TRISCAN | 1215-28007 |
TRISCAN | 16-19606HPS |
TRISCAN | 16-24010 |
TRISCAN | 16-24010E |
TRISCAN | 16-24028 |
TRISCAN | 16-MSL0538HD |
TRISCAN | 29-DS-5575 |
TRISCAN | 31-2434 |
TRISCAN | 311L24603 |
TRISCAN | 311TC396 |
TRISCAN | 3424603 |
TRISCAN | 504036-7 |
TRISCAN | 89 05 017 |
TRISCAN | 8905017 |
TRISCAN | FV 915370 |
TRISCAN | OP-LS-5575 |
TRISCAN | WSS284 |
TRW | JTS132 |
VAUXH | 90445137 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.