- Lokalizacja w aucie: Z tyłu z lewej
- Długość 1/Długość 2 [mm]: 1443 / 1124
- Ciężar [kg]: 0,36
- Gwarancja: 3 lata gwarancji
Dodaj opinię
(04.01.2022)
Opinia wystawiona dla Linka hamulca postojowego ESEN SKV 25SKV266 (Z tyłu z lewej)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 38345PU |
A.B.S. | K11756 |
A.Z. Meist | AZMT-44-031-1649 |
ABE | C7C017ABE |
ADRIAUTO | 07.0238 |
ASHUKI | PAL3-1052 |
ATE | 24372708162 |
AUTO-SPEED | 290HC00009 |
BECA CABLE | 104001 |
BECA CABLE | 501002 |
BENDIX | 432833B |
BORG BECK | BKB1875 |
BROVEX-NEL | 42.1530 |
CABOR | 10.4712 |
CAUTEX | 038310 |
CAVO | 6002 285 |
CITRO | 4745H7 |
CITRO | 4745J1 |
CITRO | 96209110 |
CITRO | 9620911080 |
CITRO | E074008 |
COFLE | 104712 |
DIAMAX | AA3009 |
ESEN SKV | 25SKV096 |
EUROREPAR | E074008 |
FAI | FBC0011 |
FARE SA | 17479 |
FEBI | 17911 |
FERODO | FHB432833 |
FERRON | TOP01240082 |
FIRST LINE | FKB1875 |
FTE | FBS18022 |
HART | 218 145 |
JAPANPAR | BC-0614 |
JAPKO | 1310614 |
JURID | 432833J |
KAGER | 190900 |
KAMOKA | 1190320 |
LABCP | 30.6263 |
LAMPERTI | 2279 |
LECOY | 0285 |
LINEX | 09.01.07 |
LPR | C1044B |
LPR | C1257B |
MAPCO | 5455 |
MAXGEAR | 32-0135 |
MAXGEAR | 320135 |
MDR | MCL-90614 |
METALCAUCH | 80085 |
METZGER | 104712 |
MOTAQUIP | VVB636 |
MTR | 12118989 |
NK | 901931 |
OSSCA | 49809 |
PATRON | PC3170 |
PEMEBLA | JAPBC-0614 |
PEUGE | 4745H7 |
PEUGE | 4745T4 |
PEUGE | E074008 |
PLYOM | P038310 |
PSA | 4745H7 |
PSA | 4745J1 |
PSA | 4745T4 |
PSA | 9620911080 |
QUINTON HA | BC2667 |
RICAMBIFLE | 01060426 |
RIDEX | 124C0164 |
RIDEX | 124C1183 |
SEIM | 103780 |
SEIM | 803780 |
SONOVA | CM13110 |
SPJ | 908076 |
STC | T480085 |
STELLOX | 29-96116-SX |
SWAG | 62917911 |
Stark | SKCPB-1050163 |
Stark | SKCPB-1051184 |
TEXTAR | 44033600 |
TOPRAN | 721660 |
TRISCAN | 814028145 |
TRW | GCH1668 |
VAICO | V22-30023 |
VAICO | V2230023 |
WILMINK | WG2247618 |
WTI automo | C901072 |
YSPARTS | YS-CAB0017 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Linki i cięgna hamulcowe to podstawowe elementy układu hamulca postojowego. Dzięki nim możliwe jest unieruchomienie pojazdu po jego zaparkowaniu. Warto o tym pamiętać, gdyż nawet przy niewielkim nachyleniu terenu samochód może się stoczyć, jeśli nie zostanie prawidłowo unieruchomiony za pomocą hamulca postojowego.
Hamulec postojowy, powszechnie nazywany hamulcem ręcznym, bywa niedoceniany przez kierowców, w rzeczywistości jednak jest absolutnie niezbędny, aby zachować bezpieczeństwo. Przydaje się nie tylko podczas dłuższego postoju, ale często również w trasie, na przykład gdy konieczne jest zatrzymanie się na wzniesieniu. W takiej sytuacji kierowca pociąga wajchę, co prowadzi do naprężenia linki hamulcowej. W ten sposób siła przekazywana jest na zaciski hamulcowe, które blokują koła.
Ze względu na relatywnie rzadkie wykorzystywanie hamulca ręcznego, zwykle układ ten sprawuje się dobrze przez długie lata. Należy jednak uważać, aby nie doprowadzić do jego zniszczenia właśnie przez zbyt rzadkie użytkowanie. Brak aktywności powoduje bowiem, że na powierzchni poszczególnych elementów układu hamulcowego, w tym również na lince hamulcowej, gromadzą się zanieczyszczenia oraz powstaje rdza. Jeżeli chodzi o linki i cięgna, mogą one ulec rozprężeniu, zarówno w przypadku niewielkiej, jak i wystarczającej aktywności hamulca ręcznego. Ponadto, dłuższa eksploatacja prowadzi do przetarcia linki hamulcowej. Dlatego też polecane są regularne przeglądy stanu hamulca, w tym linki oraz natychmiastowa wymiana tego elementu, jeżeli nie pracuje on w pełni sprawnie.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.