- Szerokość [mm]: 40
- Średnica wewnętrzna [mm]: 40
- Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Polecamy
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | SKF SKF02866 | SKF02866 |
1 szt. | SKF SKF01180 | SKF01180 |
1 szt. | SKF SKF02293 | SKF02293 |
1 szt. | SKF SKF02220 | SKF02220 |
1 szt. | SKF SKF02388 | SKF02388 |
1 szt. | SKF SKF02943 | SKF02943 |
Dodaj opinię
(29.12.2019)
Łożysko SKF bardzo solidne i moze posłużyć na prawdę bardzo długo. Zamontowałem, jezdze i nie ma z nim problemów. Zamówienie zrealizowane szybko i terminowo. Jestem zadowolony. Ze swojej strony też polecam sklep iParts
Opinia wystawiona dla Łożysko koła SKF VKBA 3455
(05.10.2022)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła SKF VKBA 3214
(03.08.2022)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła SKF VKBA 6667
(31.08.2021)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła SKF VKBA 6565
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200009 |
AUDI | 1J0 498 625 |
AUDI | 1J0 498 625 A |
AUDI | 1J0 598 625 |
AUDI | 1J0 598 625 A |
AUTOMOTIVE | AWK0764 |
CORTECO | 19018825 |
DAYCO | KWD1012 |
DELPHI | BK1234 |
DRIVE | DP2010.10.0003 |
FAG | 713 6100 20 |
FAG | 713 8006 10 |
FEBI | 14250 |
GSP | GK3455A |
KIA | 0K201 33047 |
KLOTZ | 10/02 |
KLOTZ | 41315 |
MAZDA | B455-33-047C |
MAZDA | B455-33-047D |
METZGER | WM 1089 |
NK | 754728 |
OPTIMAL | 101113 |
OPTIMAL | 101113L |
QUINTON HA | BK101089 |
QUINTON HA | QWB1089 |
RUV | 5722 |
RUV | 5722D |
SBS | 1401754728 |
SBS | 754728 |
SEAT | 1J0 498 625 |
SEAT | 1J0 598 625 |
SEAT | 1J0 598 625 A |
SKODA | 1J0 498 625 |
SKODA | 1J0 598 625 |
SKODA | 1J0 598 625 A |
SNR | R154.01 |
SNR | R157.22 |
SPIDAN | 27113 |
SPIDAN | 27113L |
TRISCAN | 8530 29122 |
TRISCAN | 853029122 |
VW FAW | L 1J0 407 625 |
VW SVW | L 1J0 407 625 |
VW | 1J0 407 625 |
VW | 1J0 498 625 |
VW | 1J0 598 625 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.