- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Grubość [mm]: 37
- Materiał: Metal
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Średnica wewnętrzna [mm]: 35
- Masa [g]: 360
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 45330 |
3RG | 45337 |
AKRON-MALÒ | 19140 |
AUTOMEGA | 110022610 |
BENDIX | 043745B |
BENDIX | 043814B |
BENDIX | 045599B |
BGA | SM2308 |
BGA | SM2315 |
BGA | SM3300 |
BILSTEIN | 12-238019 |
BILSTEIN | 12-288717 |
BILSTEIN | 12-306114 |
BIRTH | 59201 |
BIRTH | 6451 |
BOGE | 88-796-L |
BORG BECK | BSM5211 |
BORG BECK | BSM5245 |
BORG BECK | BSM5429 |
BORG BECK | BSM5462 |
CAUTEX | 081239 |
CAUTEX | 752389 |
CAUTEX | 754792 |
COMLINE | CTSM9039 |
COMLINE | CTSM9108 |
CORTECO | 80003851 |
DACO Ger | 151009 |
DENCKERMAN | D600009 |
DYS | 73-24599 |
DÜRER | KBA416 |
FAG | 713 0391 20 |
FARE SA | 10227 |
FARE SA | 10794 |
FEBEST | FB-GE |
FEBI | 19924 |
FENOX | SM24045 |
FENOX | SMB24013 |
FIRST LINE | FSM5211 |
FIRST LINE | FSM5245 |
FIRST LINE | FSM5429 |
FORD USA | 1S713K099AD |
FORD USA | 1S7W3K099AE |
FORD | 1 115 177 |
FORD | 4 363 242 |
FORD | 4 986 166 |
FORMPART | 1556247/S |
GABRIEL | GK 430 |
GOLD | 9260101-1120220 |
GOLD | 9260101-36800870 |
GOOM | SM-0056 |
GOOM | SM-0391 |
GSP | 511392S |
GSP | 518980 |
HUTCHINSON | 200033 |
IMPERGOM | 35623 |
IMPERGOM | 35623/2 |
IMPERGOM | 35624 |
IMPERGOM | 35624/2 |
IMPERGOM | 37722 |
IMPERGOM | 37722/2 |
JAGUA | C2S 30556 |
JAGUA | C2S 4596 |
JIKIU | BM51001 |
JPG | 1542450400 |
KAWE | 8500 16926 |
KRAFT AUTO | 4092170 |
KYB | SM1211 |
LEMFO | 34550 01 |
MAGNUM T | A7G018MT |
MAGNUM T | A7G033MT |
MAPCO | 33668 |
MAXGEAR | 72-2097 |
MAXGEAR | 72-3537 |
METALCAUCH | 05305 |
METALCAUCH | 44014 |
METZGER | 6490078 |
METZGER | 6490101 |
METZGER | WM-F 5177 |
MEYLE | 714 641 0005 |
MONROE AU | MK151 |
MONROE AU | MK306 |
MONROE | MK151 |
MONROE | MK306 |
MOTAQUIP | LVSM1006 |
MOTAQUIP | LVSM1021 |
MS | 180012110 |
NK | 662503 |
NTY | AD-FR-005 |
OPENPARTS | SMT2046.00 |
OPTIMAL | F8-6510 |
OPTIMAL | F8-7102 |
OSSCA | 19170 |
PATRON | PSE4168 |
PROFIT | 2314-0507 |
QH TALBROS | QAM143 |
QUINTON HA | EMA6104 |
QUINTON HA | QAM143 |
RAPRO | R51903 |
RIDEX | 1626F0021 |
RUV | 865205 |
SACHS | 801 043 |
SASIC | 8005210 |
SATO tech | BS21012 |
SIDEM | 803408 KIT |
SIDEM | 803413 |
SKF | VKD 35033 |
SKF | VKD 35033 T |
SKF | VKD 35039 |
SKF | VKD 35039 T |
SNR | KB652.11 |
SNR | KB652.18 |
SNR | KB683.01 |
SNR | M252.09 |
SPIDAN CHA | 413191 |
SPIDAN CHA | 413391 |
STC | T404935 |
STC | T405305 |
STC | T444014 |
STELLOX | 12-17410-SX |
STELLOX | 26-17134-SX |
SWAG | 50 91 9924 |
Stark | SKFB-1710020 |
Stark | SKSS-0670197 |
TALOSA | 63-09494 |
TOOR | SU01110 |
TOPRAN | 302 374 |
TRISCAN | 8500 16926 |
TRW | JFB110 |
Technika | KSU6322 |
UNIGOM | 391440C |
UNIGOM | 391482C |
VAICO | V25-1070 |
VEMA | 44069 |
VEMA | VE6451 |
WILMINK | WG1795722 |
ZEKKERT | GM-9531 |
FORD
|
JAGUAR
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.