- Średnica wewnętrzna [mm]: 89
- Wysokość [mm]: 34
- Średnica zewnętrzna [mm]: 140,0
- Materiał: PA (poliamid)
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,382
Dodaj opinię
(19.04.2022)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora FEBI BILSTEIN 106714 (Oś przednia, z lewej strony)
(09.12.2021)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora FEBI BILSTEIN 40632 (Oś przednia, z lewej strony)
(03.01.2018)
Opinia wystawiona dla Mocowanie amortyzatora FEBI BILSTEIN 07559 (Oś przednia, z lewej strony)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 32999VV |
BIRTH | 6599 |
BOGE | 84-434-L |
DT SPARE P | 11.44010 |
LEMFO | 42797 01 |
MAN | 65.93410.0000 |
MAN | 65.93410.0001 |
MAN | 65.93410.0002 |
MRLUN | PM-A226 |
PATRON | PSE40300 |
QUINTON HA | QAM213 |
SACHS | 801 062 |
SNR | M254.10 |
SWAG | 33 10 0974 |
TOPRAN | 120 353 |
VEMA | 390075 |
VW | 2N0 412 249 |
VW | 2N0 412 249 A |
VW | 2N0 412 249 B |
WILMINK | WG2245246 |
MAN
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.