- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
FEBI | 22283 |
FEBI | 22305 |
FEBI | 22311 |
FEBI | 29587 |
FEBI | 32241 |
FEBI | 33357 |
GOLD | GSM0338 |
JAPANPAR | SM0338 |
JAPKO | SMJ0338 |
KYB | SM1512 |
MONROE | L25914 |
MONROE | MK185 |
RENAU | 7700424481 |
RENAU | 7700424482 |
RENAU | 7701207537 |
RENAU | 8200002876 |
RENAU | 8200002877 |
RENAULT T | 7700424481 |
RENAULT T | 7700424482 |
RENAULT T | 7701207537 |
RENAULT T | 8200002876 |
RENAULT T | 8200002877 |
RUV | 825516 |
RUV | 825516S |
RUV | 825521 |
RUV | 865507 |
SACHS | 802317 |
SACHS | 802367 |
SKF | VKDA35619 |
SKF | VKDA35619T |
SKF | VKDA35646 |
SKF | VKDA35646T |
SNR | KB65512 |
SNR | KB65529 |
SNR | M25507 |
SWAG | 60 92 2283 |
SWAG | 60 92 2311 |
SWAG | 60 92 9587 |
SWAG | 60 93 2241 |
SWAG | 60 93 3357 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.
Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.
Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.