- Średnica wewnętrzna [mm]: 10
- Średnica zewnętrzna [mm]: 40
- Długość [mm]: 70
- Ciężar [kg]: 0,21
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 50637 |
BENDIX | 046379B |
BIRTH | 5817 |
CAUTEX | 021276 |
FAG | 829 0513 10 |
FEBI | 09742 |
FLENNOR | FL4709-J |
LEMFO | 22493 01 |
METALCAUCH | 04681 |
MOOG | RE-SB-1774 |
MOOG | RE-SB-7354 |
MS | 22493-PCS-MS |
OPTIMAL | F8-5810 |
RENAU | 7700 821 167 |
SIDEM | 805621 |
SPIDAN | 410101 |
SWAG | 60 79 0004 |
TEDGUM | 00586020 |
TRISCAN | 8500 25875 |
USN | SP270289 |
VEMA | 187009 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.