- Średnica wewnętrzna [mm]: 18,8
- Średnica zewnętrzna [mm]: 98
- Długość [mm]: 92
- Ciężar [kg]: 0,57
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 27362 |
BGA | BU0418 |
BIRTH | 52643 |
BMW | 33 31 6 775 792 |
BMW | 33 31 6 793 864 |
BORG BECK | BSK7924 |
CORTECO | 49401547 |
DELPHI | TD1760W |
FAI | SS8214 |
FEBI | 45804 |
FIRST LINE | FSK7924 |
LEMFO | 34710 01 |
METZGER | 52074709 |
METZGER | 52074809 |
MEYLE | 314 710 0021 |
MOOG | BM-SB-10456 |
QUINTON HA | EM4765 |
SIDEM | 821330 |
SPIDAN | 412950 |
STELLOX | 77-01519-SX |
SWAG | 20 94 5804 |
TALOSA | 62-02705 |
TOPRAN | 502 594 |
VAICO | V20-2758 |
VEMA | 187027 |
WILMINK | WG1923233 |
WILMINK | WG2029460 |
WILMINK | WG2256899 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.