- Średnica wewnętrzna [mm]: 18,2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 91,5
- Ciężar [kg]: 1,85
- Długość [mm]: 99
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 24070 |
BENDIX | 046384B |
BGA | BU9933 |
BIRTH | 51015 |
BIRTH | 5907 |
BORG BECK | BSK6472 |
CAUTEX | 769117 |
FEBI | 10257 |
FIRST LINE | FSK6472 |
GSP | 510556S |
KAWE | 8500 23809 |
LEMFO | 15024 01 |
LEMFO | 15026 01 |
LYNXAUTO | C8958 |
MAXGEAR | 72-1357 |
MERCE | 210 350 59 08 |
MEYLE | 014 035 0027 |
MOOG | ME-RK-7990 |
MOOG | ME-SB-7961 |
NK | 5103322 |
OPTIMAL | F8-5827 |
PATRON | PSE10469 |
SIDEM | 849315 KIT |
STELLOX | 77-10068-SX |
SWAG | 10 79 0014 |
SWAG | 10 79 0027 |
TOPRAN | 400 911 |
TRISCAN | 8500 23809 |
WILMINK | WG2026601 |
WILMINK | WG2240242 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.