- Średnica wewnętrzna [mm]: 12
- Średnica zewnętrzna [mm]: 55
- Długość [mm]: 80
- Ciężar [kg]: 0,49
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | GOM-2532 |
ASVA | 0101-181 |
ASVA | 0101-433 |
BIRTH | 53891 |
BLUEPRINT | ADT380183 |
FEBEST | TAB-181 |
FEBEST | TAB-433 |
FEBI | 102406 |
GSP | 512996 |
GSP | 513202 |
JAPANPAR | RU-2532 |
JAPKO | GOJ2532 |
KAVO PARTS | SCR-9135 |
LYNXAUTO | C9215 |
LYNXAUTO | C9216 |
MAXGEAR | 72-3165 |
SKF | VKDS 971000 |
STELLOX | 77-01071-SX |
STELLOX | 87-98093-SX |
SWAG | 81 10 2406 |
TALOSA | 62-12388 |
TOYOT | 10140-01675 |
TOYOT | 48725-52010 |
TOYOT | 48725-52020 |
VEMA | 187077 |
WILMINK | WG1937817 |
WILMINK | WG2240189 |
YAMATO | J52006AYMT |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.