- Długość [mm]: 234
- Szerokość [mm]: 157,0
- Grubość [mm]: 40,0
- Długość sieci [mm]: 157
- Szerokość sieci [mm]: 234
- Głębokość sieci [mm]: 42
- Ciężar [kg]: 1,195
Dodaj opinię
(17.10.2021)
Opinia wystawiona dla Nagrzewnica ogrzewania kabiny FEBI BILSTEIN 14741
(17.06.2015)
Opinia wystawiona dla Nagrzewnica ogrzewania kabiny FEBI BILSTEIN 11090
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-45-032-1220 |
A.Z. Meist | AZMT-45-032-1221 |
ABAKUS | 003-015-0003 |
ABAKUS | 003-015-0010 |
ACEMARK | 221046 |
ACEMARK | 221919 |
AHE | 93502 |
AIC | 50605 |
AKS DASIS | 489100N |
ASAM | 32542 |
AUDI | 893 819 030 A |
AUDI | 893 819 030 B |
AUDI | 893 819 031 B |
AUDI | 893 819 031 C |
AUDI | 8D1 819 030 A |
AUDI | 8D1 819 030 B |
AUDI | 8D1 819 030 BS |
AUTOMEGA | 160061710 |
AUTOMOTOR | PRD2847 |
AVA | AI6097 |
BAPMIC | TOPT1362001 |
BBR | 002-60-01478 |
BH SERVICE | 8FH 351 002-141 |
BH SERVICE | 8FH 351 311-421 |
BH SERVICE | 8FH 351 311-424 |
BOGAP | A4120119 |
BORSEHUNG | B14503 |
BSG | BSG 90-530-004 |
BTAP | BVC814-005 |
DELPHI | HC89059-11B1 |
DIEDERICHS | 8101415 |
DIEDERICHS | DCM1018 |
DYNAMATRIX | DR70224 |
EACLIMA | 45C02003 |
EQ | RR0048 |
ERA | 669553 |
FRIGAIR | 0610.2004 |
Frankberg | 5481FB0014694 |
HART | 601 376 |
HART | 631 131 |
Hamburg Te | 3400-00009 |
JDEUS | M-2010160 |
JPG | 1126301000 |
KAGER | 32-0002 |
KALE | 347370 |
KAMOKA | 7765001 |
KAMOKA | 7765002 |
KLOKKERH | 0016306097 |
KRAFT AUTO | 9910055 |
KRAFTVOLL | 08050132 |
LIZARTE | 81.14.02.017 |
LUZAR | LRh 181DP |
MAG | 359000300810 |
MAG | 359000302000 |
MAG | 359000392000 |
MAHLE | AH 93 000P |
MAHLE | AH 93 000S |
MAXGEAR | 18-0054 |
MILES | ACHM003 |
MTR | 30057543 |
NISSENS | 70221 |
NISSENS | 70224 |
NRF | 50524 |
NTY | CNG-AU-005 |
ORDONEZ | 2066910 |
OSSCA | 00524 |
PATRON | PRS2004 |
PROFIT | PR 0018N1 |
QH TALBROS | QHR2071 |
REACH | 1.18.11006 |
REACH | 1.18.11558 |
REACH | 1.18.15026 |
RIDEX | 467H0009 |
SATO tech | H21201 |
SKODA | 8D1 819 030 B |
STELLOX | 10-35021-SX |
SWAG | 30 91 4741 |
Stark | SKHE-0880008 |
THERMOTEC | D6W002TT |
TOPRAN | 107 407 |
TTC | 07.59.008 |
TURBO-TEC | AC0031361ZR |
TURBO-TEC | AC0032803ZR |
VALEO | 812237 |
VEMO | V15-61-0003 |
VITALE | VW812199 |
VW | 893 819 030 A |
VW | 893 819 030 B |
VW | 893 819 031 B |
VW | 893 819 031 C |
VW | 8D1 819 030 A |
VW | 8D1 819 030 B |
VW | 8D1 819 030 BS |
WEZEL | 03006097 |
WXQP | 320063 |
WXQP | 320915 |
ZEKKERT | MK-5009 |
vika | 28190013301 |
zentparts | Z19714 |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Kompresor klimatyzacji DRI 700510064 | DRI | Brak ceny |
Kompresor klimatyzacji TMI AC00064 | TMI | Brak ceny |
Nagrzewnica ogrzewania kabiny FRIGAIR 0610.2004 | FRIGAIR | Brak ceny |
DIEDERICHS DCM1018 | DIEDERICHS | Brak ceny |
Nagrzewnica ogrzewania kabiny BORSEHUNG B14503 | BORSEHUNG | Brak ceny |
Nagrzewnica ogrzewania kabiny VEMO V15-61-0003 | VEMO | 120,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.
Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.
Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.