- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
- Głębokość sieci [mm]: 32
- Szerokość sieci [mm]: 218
- Długość sieci [mm]: 165
- Dolot - sr. [mm]: 18
- Wylot - sr. [mm]: 18
- Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
Dodaj opinię
(11.12.2019)
Nagrzewnica bardzo dobrze pasuje do Peugeota 806. Jak za tą cenę jest też dobrej jakości, a to podstawa. Polecam ten sklep, mają tu dosyć duży wybór, do tego prosta wyszukiwarka i przede wszystkim szybka realizacja zamówienia
Opinia wystawiona dla Nagrzewnica ogrzewania kabiny NRF 58066
(23.12.2019)
Nagrzewnica fajnie działa, pasuje idealnie i warto ją kupić. Jeśli chodzi o sklep to baaardzo POLECAM. Wszystko szybko, sprawnie i bez problemów. Obsługa też zawsze pomocna, dobrze ze na nich mozna liczyc
Opinia wystawiona dla Nagrzewnica ogrzewania kabiny NRF 53554
(17.12.2019)
Nagrzewnica pierwsza klasa. Działa bez zarzutu, jezdze na niej od tamtego tygodnia i super. Sklep iPatrs bardzo dobry, wiele czesci w dobrych cenach. Najlepiej zaopatrzony internetowy sklep motoryzacyjny jaki znam. Polecam
Opinia wystawiona dla Nagrzewnica ogrzewania kabiny NRF 52066
Producent | Numery OEM |
---|
4SEASONS | 93942 |
AKS DASIS | 139008N |
AVA | MS6372 |
AVA | MSA6372 |
FRIGAIR | 06063012 |
KALE | 352150 |
MERCE | 0038356101 |
MERCE | A0038356101 |
NISSENS | 72043 |
THERMOTEC | D6M010TT |
WEZEL | 30006372 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.
Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.
Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.
NRF to od ponad 90 lat jeden z liderów wśród dostawców układów chłodniczych dla silników samochodowych. Specjalnością firmy jest produkcja zaawansowanych technologicznie chłodnic. Urządzenia chłodzące montowane w pojazdach mechanicznych to główny obszar działania przedsiębiorstwa NRF. W czasie wielu lat obecności na rynku firma zbudowała wizerunek solidnej, dbającej drobiazgowo o najwyższą jakość oferowanych produktów.
Oprócz chłodnic, NRF oferuje również szereg innych produktów chłodniczych do samochodów. W asortymencie pojawiają się między innymi wentylatory chłodnic, a także pojedyncze łopatki do wentylatorów. Ponadto, firma wyspecjalizowała się również w produkcji chłodnic oleju oraz chłodnic EGR. Co więcej, na rynku pojawia się także coraz więcej intercoolerów marki NRF. Producent stale rozwija swoją ofertę, rozbudowując listę oferowanych produktów. Rozwój dotyczy zarówno nowych typów części, jak i wprowadzania do obrotu kolejnych modeli podzespołów, które od dłuższego czasu znajdują się w asortymencie. Obecnie liczba referencji przekracza już 8000 i wciąż rośnie, w ciągu kilku ostatnich lat notując najwyższe wzrosty w historii firmy.
NRF to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Obszar działania przedsiębiorstwa obejmuje głównie Europę i Azję. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na obu kontynentach, podobnie jak 19 magazynów należących do NRF, niemniej produkty dystrybuowane są również w innych częściach świata. Warto także wspomnieć o pracach badawczych, regularnie prowadzonych w centrach należących do NRF. Firma dokłada wszelkich starań, aby zatrudniać tylko najlepiej wykwalifikowanych inżynierów, którzy nadzorują procesy produkcyjne oraz udoskonalają produkty marki NRF.