- Wymiar gwintu: M22x1.5
- Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
- Wysokość [mm]: 15
- Rozmiar klucza: 32
- Ciężar [kg]: 0,062
Dodaj opinię
(28.11.2013)
Opinia wystawiona dla Nakrętka zwrotnicy osi A.B.S. 910980
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 60806443 |
AUDI | 803407643A |
FEBI | 05447 |
FIAT | 7556102 |
FISPA | 460106 |
HAVAM | HP14007 |
ITAL1 | 60806443 |
LANCIA | 7556102 |
LORETT | CR 2063 |
METZGER | 6111509 |
QUINTON HA | QWB3364 |
QUINTON HA | QWB3465 |
SEAT | 803407643A |
SIDAT | 460130 |
SKODA | 803407643A |
ST-TEMPLIN | 18.060.0241.230 |
STELLOX | 89-02047-SX |
VAG | 803 407 643A |
VW | 803407643A |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
CITROËN
|
FIAT
|
HYUNDAI
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
PORSCHE
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.