- Średnica zewnętrzna [mm]: 72,70
- Liczba rowków: 6
- Szerokość [mm]: 29,00
- Średnica [mm]: 72,50
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 654214 |
AUTOKIT | 0380803 |
BGA | DC2315 |
BUGAT | BTOA3746 |
DAYCO | APV2540 |
FEBI | 32049 |
FLENNOR | FS23903 |
FLENNOR | FS99312 |
FORD | 1251661 |
FORD | 1315781 |
FORD | 1364542 |
FORD | 2111716 |
FORD | 3M5Q6A228AB |
FORD | 3M5Q6A228AC |
FORD | 3M5Q6A228AD |
FORD | 3M5Q6A228AE |
FORD | 5M5Q6A228AA |
GATES | 780821218 |
GATES | 780871218 |
GATES | T38318 |
HUTCHINSON | T0316 |
INA | 534024910 |
IPD | 153209 |
LORETT | TOA3746 |
LUCAS_ELEC | LA0412 |
MAZDA | LF5015980 |
MAZDA | LF5015980A |
MAZDA | LF5015980B |
MAZDA | LF5015980C |
MAZDA | LFY115980 |
OPTI | 3225SR |
OPTIMAL | 0N1639 |
OPTIMAL | 0N1639S |
QUINTON HA | QTA1284 |
RUV | 56539 |
SASIC | 1626084 |
SCHAEFFLER | 534024910 |
SKF | VKM34014 |
SNR | GA35246 |
SWAG | 50932049 |
TRISCAN | 8641103022 |
UNI | UGCGBT8318 |
VAICO | V250446 |
VOLVO | 30684344 |
VOLVO | 31251845 |
WILMINK | WG1253437 |
WILMINK | WG1430380 |
WILMINK | WG1903230 |
WILMINK | WG1907457 |
FORD
|
MAZDA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.