- Szerokość [mm]: 24
- Średnica [mm]: 70
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 13702 |
AUDI | 038903315AE |
AUDI | 038903315F |
AUTOMEGA | 130015710 |
DAYCO | APV2315 |
EUROREPAR | 1612058080 |
FEBI | 21746 |
FORD | 1 122 523 |
FORD | 1 376 631 |
FORD | 1122523 |
FORD | 1376631 |
KAMOKA | R0204 |
LORETT | CR3405 |
OPTIMAL | 0N1494 |
RUV | 55444 |
RUV | 55716 |
SASIC | 1626028 |
SEAT | 038903315AE |
SEAT | 038903315F |
SKODA | 038903315AE |
SKODA | 038903315F |
SWAG | 30921746 |
TOPRAN | 109746 |
VAG | 038 903 315 AE |
VAG | 038 903 315 F |
VAG | 038 903 315AE |
VAG | 038 903 315F |
VAG | 038903315AE |
VAG | 038903315F |
VW | 038903315AE |
VW | 038903315F |
AUDI
|
FORD
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
AutoMega to marka części zamiennych znana z wysokiej jakości, szerokiej oferty i doskonałego stosunku ceny do wydajności. Jako członek koncernu Dello, AutoMega korzysta z ponad 115-letniej wiedzy i doświadczenia w branży motoryzacyjnej.
Dzięki zróżnicowanemu wyborowi oferowanych auto części, AutoMega stanowi konkurencję nawet dla najbardziej znanych marek w branży. Nie bez powodu marka AutoMega dała się poznać na rynku motoryzacyjnym z produkcji wysokiej jakości części zamiennych, przeznaczonych do samochodów wielu typów i marek.
Części samochodowe AutoMega charakteryzują się przede wszystkim znakomitym stosunkiem ceny do jakości wykonania i niezawodności. Spełniają wymagane przez rynek motoryzacyjny standardy jakości i bezpieczeństwa. Części zamienne wykonuje się ze starannie wyselekcjonowanych, wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu oferowane zamienniki to komponenty trwałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne.
AutoMega specjalizuje się w dystrybucji części samochodowych do nowych oraz starszych typów samochodów – ponad 10 000 pozycji części do samochodów marki Opel, Volkswagen, Audi oraz Ford. Katalog części AutoMega to między innymi elementy układu hamulcowego, wydechowego, kierowniczego i zapłonowego, części układu zawieszenia i nadwozia, komponenty silnika oraz wiele innych części zamiennych.
Firma AutoMega ukierunkowała się nie tylko na zaopatrywanie niezależnego rynku części zamiennych, ale także dostarcza części samochodowe na pierwszy montaż fabryczny wielu popularnych modeli samochodów osobowych.