- Średnica [mm]: 71
- Wysokość [mm]: 28
- Wysokość zabudowy: 38
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BBFREDLINE | 13TO032 |
DAYCO | APV2755 |
FEBI | 29983 |
FEBI | 31975 |
GATES | T38435 |
JAPANPAR | TS-201 |
JAPKO | 128201 |
KAVO PARTS | DTP-9007 |
MDR | MTP-4201 |
NIPPARTS | N1142072 |
SNR | GA369.02 |
SWAG | 81 92 9983 |
TOYOT | 16620-0R010 |
LEXUS
|
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Napinacz paska klinowego wielorowkowego BREDA LORETT TOA3071 | BREDA LORETT | Brak ceny |
Napinacz paska klinowego wielorowkowego BREDA LORETT TOA5261 | BREDA LORETT | Brak ceny |
Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego NIPPARTS N1142072 | NIPPARTS | Brak ceny |
Rolka kierunkowa, prowadząca paska klinowego zębatego AUTLOG RT1211 | AUTLOG | Brak ceny |
Napinacz paska klinowego wielorowkowego IJS GROUP 93-1217 | IJS GROUP | Brak ceny |
Napinacz paska klinowego wielorowkowego RUVILLE 541759 | RUVILLE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
Polska marka Dokuji jest dobrze rozpoznawalna na lokalnym rynku już od 2005 roku. Niemniej firma działając pod innymi nazwami, funkcjonuje już od ponad 3 dekad. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części samochodowych z wszystkich w zasadzie kategorii.
Oferta Dokuji to części samochodowe do samochodów azjatyckich. Przedsiębiorstwo jest skoncentrowane na pojazdach pochodzących z Korei i Japonii. W ofercie można zatem znaleźć części Dokuji do aut takich marek jak m.in.: Honda, Hyundai, Toyota, czy Kia. Części zamienne Dokuji to między innymi wysokiej jakości amortyzatory i wahacze oraz pozostałe elementy zawieszenia. Wysoko cenione są też hamulce Dokuji oraz filtry i elementy układu kierowniczego od tego dystrybutora.
Firma Dokuji dba o jakość produktów, starannie dobierając dostawców. Wśród nich znaleźć można najbardziej renomowane marki azjatyckie i europejskie. Przed dopuszczeniem do sprzedaży, każda część jest poddawana testom jakości i bezpieczeństwa. Dopiero po ich pomyślnym przejściu zostaje włączona do asortymentu. Jednocześnie należy podkreślić fakt, że części Dokuji są stosunkowo tanie. Tym samym zdecydowana większość kierowców ma możliwość nabycia tych jakościowych elementów od uznanych producentów.