- Szerokość [mm]: 22,00
- Średnica zewnętrzna [mm]: 63,00
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CHEVR | 25185910 |
CHEVR | 25189926 |
CHEVR | 96807494 |
DAYCO | APV2500 |
FEBI | 27818 |
FIAT | 55593512 |
GATES | T38433 |
GATES | T39291 |
HUTCHINSON | T0356 |
INA | 534014710 |
IPD | 153161 |
OPEL | 1340268 |
OPEL | 55563512 |
OPEL | 636319 |
OPEL | 636485 |
OPTIMAL | 0N1799 |
OPTIMAL | 0N1799S |
QUINTON HA | QTA1283 |
RUV | 55357 |
SASIC | 1626017 |
SKF | VKM35260 |
SNR | GA35365 |
STELLOX | 0340258SX |
VAUXH | 55350422 |
VAUXH | 55556090 |
VAUXH | 6340552 |
VAUXH | 6340558 |
ALFA ROMEO
|
CHEVROLET
|
FIAT
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
IJS Group to hiszpańska firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1945 roku. Główną specjalizacją przedsiębiorstwa jest produkcja kół pasowych alternatora i wału korbowego. Produkty marki IJS Group to zarówno części oryginalne, jak i zamienne.
Komponenty, które można znaleźć w ofercie IJS Group, powstają na bazie myśli technologicznej nieustannie udoskonalanej od ponad siedemdziesięciu lat. W ofercie hiszpańskiej marki można znaleźć:
To, co charakteryzuje IJS Group to stawianie na nieustanny rozwój. Dzięki takiemu podejściu hiszpańska marka wciąż poszerza katalog oferowanych produktów. Obecnie komponenty od IJS Group zaspokajają potrzeby niemalże całej europejskiej branży motoryzacyjnej.
Hiszpańska firma może pochwalić się także ponad milionową produkcją komponentów w ciągu roku, a liczba ta i tak wciąż rośnie.
Wszystkie części, które produkuje IJS Group, wytwarzane są w Hiszpanii, gdzie znajduje się także główna siedziba firmy. Nie oznacza to, że działalność przedsiębiorstwa nie wykracza poza granice rodzimego kraju. Wręcz przeciwnie, około 80 proc. produkowanych części samochodowych IJS Group przeznaczonych jest na eksport.