Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 1 litr

5.0 (1 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
2626
Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 1 litr
  • Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 1 litr - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
LIQUI MOLY
Jednostka:
sztuka
EAN:
41004200262
Numer katalogowy:
10W-40
Pojemność [litr]:
1
Rodzaj połączenia:
Kanister
Klasa lepkości wg SAE:
10W-40

Olej 10W-40 to preparat, którego głównym zadaniem jest optymalna ochrona silnika. Oleje o oznaczeniu 10W to typowe półsyntetyki, które nadmiernie gęstnieją dopiero przy -25oC. Najczęściej stosuje się 10W-40 w starszych samochodach. Drugie z oznaczeń „40” odnosi się do najpopularniejszej „letniej” klasy lepkościowej reprezentowanej przez oleje mineralne, półsyntetyczne, a także syntetyczne.

Dowiedz się więcej

Specyfikacja wg API:
SL

API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.

Dowiedz się więcej

Zalecenie producenta oleju:
ACEA A3
Zalecenie producenta oleju:
ACEA B4
Seria:
Leichtlauf
Pojemność:
1
Klasa lepkości:
10W40
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o 2626 firmy LIQUI MOLY

Parametry:
  • Seria: Leichtlauf
  • Pojemność: 1
  • Klasa lepkości: 10W40
  • Pojemność [litr]: 1
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Klasa lepkości wg SAE: 10W-40
  • Specyfikacja wg API: SL
  • Zalecenie producenta oleju: ACEA A3
  • Zalecenie producenta oleju: ACEA B4

Oleje silnikowe należą do grupy najważniejszych płynów eksploatacyjnych stosowanych w pojazdach samochodowych. Podstawowym zadaniem olejów jest niwelowanie tarcia na styku współpracujących powierzchni, a także odpowiednie chłodzenie. Większość dostępnych na rynku olejów zawiera w swoim składzie szereg komponentów, które aktywnie wypłukują z wnętrza silnika wszelkie sadze, osady i inne naleciałości. Idealnie dobrane parametry lepkościowe umożliwiają zredukowanie zużycia paliwa przy zachowaniu doskonałej ochrony.

 

Wyprodukowany w oparciu o mieszankę baz syntetycznych i mineralnych olej LIQUI MOLY MoS2 10W40 jest jednym z nielicznych na rynku produktów, w którym zastosowano innowacyjny składnik MoS2 (dwusiarczek molibdenu), który przywiera do wszystkich metalowych podzespołów i tworzy na nich warstwę niwelująca tarcie i zapewniająca dodatkową ochronę. Dwusiarczek molibdenu to nowoczesna substancja, która dopiero teraz zdobywa popularność w motoryzacji. Olej LIQUI MOLY MoS2 10W40 zapewnia fenomenalną ochronę, ogranicza zużycie paliwa oraz poprawia kulturę pracy silników spalinowych. Może być stosowany zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych.

 

Lepkość wg SAE: 10W40.

 

Pojemność opakowania: 1 litr.

Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (1 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 1 litr

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

foytek

(18.04.2016)

5.0
bardzo dobra oliwa! godna polecenia

Opinia wystawiona dla Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 1 litr

wojas

(28.01.2015)

5.0
Świetny półsyntetyk

Opinia wystawiona dla Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 1 litr

Maras

(26.09.2014)

5.0
Świetny olej, polecam wszystkim, którzy potrzebują półsyntetyka.

Opinia wystawiona dla Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 1 litr

Poznaj opinie o produktach LIQUI MOLY w kategorii

Mcm

(16.07.2021)

5.0
Silnik pracuje ciszej, zmniejszone zużycie oleju.

Opinia wystawiona dla Olej silnikowy LIQUI MOLY Leichtlauf MoS2 10W40 5 litrów

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

LIQUI MOLY

Liqui Moly to niemiecka firma działająca w branży motoryzacyjnej. Od ponad 15 lat marka obecna jest również w Polsce. Przedsiębiorstwo zajmuje się przede wszystkim produkcją olejów i smarów do pojazdów mechanicznych. Od wielu lat oleje Luqui Moly są uznawane za jedne z najwydajniejszych i najbezpieczniejszych dla silnika. Pod względem ilości sprzedawanych każdego roku produktów firma również należy w branży do światowej czołówki.

Dzisiaj Luqui Moly to producent działający kompleksowo. Firma posiada kilka linii produkcyjnych. Poza środkami smarnymi, do których należą nie tylko wspomniane oleje silnikowe, ale również oleje hydrauliczne, przekładniowe i rozmaite smary, Liqui Moly to również dodatki uszlachetniające do olejów oraz kosmetyki samochodowe. Firma przedstawia się jako producent spełniający potrzeby posiadaczy wszelkich pojazdów drogowych. Poza olejami i smarami dla samochodów, Liqui Moly oferuje również produkty przeznaczone dla motocykli i rowerów. Osobną linię produkcyjną stanowią natomiast produkty ogrodnicze, takie jak oleje do kosiarek czy pił mechanicznych.

Oleje i inne produkty Liqui Moly cieszą się dzisiaj dobrą renomą w Europie i na świecie. Niemiecka marka, która powstała w 1957, przez ponad lat istnienia podbiła około 100 rynków na wszystkich kontynentach. Nadrzędną zasadą przedsiębiorstwa jest stałe udoskonalanie produktów. Inżynierowie pracujący dla Liqui Moly opracowują technologie, które wdrażają życie w kilku nowoczesnych laboratoriach należących do firmy.

Cechy Części

Klasa lepkości oleju 10W-40
Olej 10W-40 to preparat, którego głównym zadaniem jest optymalna ochrona silnika. Oleje o oznaczeniu 10W to typowe półsyntetyki, które nadmiernie gęstnieją dopiero przy -25oC. Najczęściej stosuje się 10W-40 w starszych samochodach. Drugie z oznaczeń „40” odnosi się do najpopularniejszej „letniej” klasy lepkościowej reprezentowanej przez oleje mineralne, półsyntetyczne, a także syntetyczne.
Specyfikacja API SL
API: SL to amerykańska klasyfikacja określająca jakość oleju silnikowego. Opisywana jest za pomocą kodu składającego się z dwóch liter, w którym S oznacza oleje przeznaczone do silników benzynowych, natomiast C do silników diesla. Jako, że obecnie bardzo dużo olejów ma uniwersalne zastosowanie, stąd często na opakowaniach można spotkać zapis w formie API: SL/CF.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze