Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Opornik wentylatora wewnętrznego (dmuchawy) HITACHI 132570

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
132570
Opornik wentylatora wewnętrznego (dmuchawy) HITACHI 132570
  • Opornik wentylatora wewnętrznego (dmuchawy) HITACHI 132570 - fot.1
  • Opornik wentylatora wewnętrznego (dmuchawy) HITACHI 132570 - fot.2
  • Opornik wentylatora wewnętrznego (dmuchawy) HITACHI 132570 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
262,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
HITACHI
Seria:
Hueco
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044079325707
Gwarancja:
5 lat gwarancji
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Silnik dmuchawy - pojedyncze czesci 132570 firmy HITACHI

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 132570 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ACR 160308
AUTOGAMMA GA15854
CASCO CRS85000AS
ELTA AUTOM EH1038
ELTA AUTOM XHR0039
ESEN SKV 94SKV085
FISPA 106051
HOFFER K106051
KRIOS 106051
LGK LGK026093000
MEATDORIA K106051
MITSUBISHI 7802A006
SANDO SRS850000
SIDAT 106051
THERMOTEC DE5001TT
WE PARTS K106051
WILMINK WG1962544
ZZVF ZVYL7770

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Silnik dmuchawy - pojedyncze czesci 132570 pasuje do Twojego auta

 

KIA

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Silnik dmuchawy - pojedyncze czesci

Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.

Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.

Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.

HITACHI

Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku.  W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.

Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.

Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające  formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.

„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…

Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.

Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność. 

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze