- Wirnik oporowy [Ohm]: 1000
- Alternatywny zestaw naprawczy: TH.0515
- Alternatywny zestaw naprawczy: TH.0545
- Alternatywny zestaw naprawczy: TH.0551
- Alternatywny zestaw naprawczy: TH.0554
- Alternatywny zestaw naprawczy: TH.0558
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 195 05 05 011 02/01 |
ALFA | 195 17 05 011 00/02 |
ALFA | 60743670 |
ALFA | 60743768 |
ANGLI | 3210-A |
AUDI | 051 905 225 |
AUDI | 052 905 225 C |
BORGW BERU | 0 300 900 134 |
BORGW BERU | EVL 134 |
BOSCH | 0 237 521 024 |
BOSCH | 1 234 332 350 |
BOSCH | 1 234 332 360 |
BOSCH | 1 234 332 366 |
BOSCH | 1 234 332 374 |
BOSCH | 1 234 332 387 |
BOSCH | 1 234 332 393 |
BOSCH | 1 234 332 399 |
BOSCH | 1 234 332 402 |
BOSCH | 1 234 332 414 |
BOSCH | 9 231 087 677 |
BREMI | 7001 |
EFI AUTOMO | 160608 |
EPS | 1.406.121R |
FACET | 3.7573/21RS |
FORD | 1 660 332 |
FORD | 6 134 771 |
FORD | 84SF-12200-BA |
FORD | 89SF-12200-BA |
GM | 90 008 612 |
HOLDE | 90008612 |
HOLDE | VS21273 |
HYUNDAI | 27131-22000 |
INTER | 48920S |
LUCAS_ELEC | DRB 510 |
MERCE | 1583931 |
MERCE | 1584231 |
MERCE | A 000 158 39 31 |
MERCE | A 000 158 42 31 |
Motorcraft | EDR 130 |
Motorcraft | EDR 182 |
Motorcraft | EDR 183 |
Motorcraft | EDR 248 |
OPEL | 12 12 222 |
QUINTON HA | XR121A |
SAAB | 88 22 686 |
SEAT | 026 905 225 2 |
SEAT | 051 905 225 |
SEAT | 052 905 225 C |
SEAT | SE 021914.004B |
SKODA | 052 905 225 C |
TOYOT | 19102-02020 |
UNI | GRA 2267 |
VALEO | 2 590 908 |
VALEO | 243925 |
VALEO | 243981 |
VALEO | B 925 |
VALEO | CD 028 |
VOLVO | 1389425 |
VOLVO | 13894258 |
VW | 026 905 225 2 |
VW | 035 905 225 D |
VW | 035 905 225 F |
VW | 051 905 225 |
VW | 052 905 225 C |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
FORD
|
HYUNDAI
|
MERCEDES-BENZ
|
OPEL
|
PUCH
|
SAAB
|
SEAT
|
SKODA
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.
Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.
Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.
KW to włoska marka, która swoje początki datuje na 1946 rok. Dziś pod tą nazwą sprzedawane są części samochodowe produkowane przez firmę Facet. Wcześniej firma działała w branży telekomunikacyjnej, by stopniowo zmieniać swoją profesję. I tak już w latach sześćdziesiątych XX wieku produkcja części do samochodów stała się główną działalnością przedsiębiorstwa.
Obecnie KW to głównie różnego rodzaju czujniki samochodowe. W ofercie marki znajdziemy m.in.:
To jednak nie wszystko. KW to także elementy układu zapłonowego. Posiadacze „czterech kółek” szczególnie doceniają w tym względzie KW za cewki zapłonowe i przewody zapłonowe. Marka KW w ostatnim czasie większą uwagę skupia także na częściach układu wydechowego, w tym m.in. na zaworach ERG.
Części samochodowe KW są przede wszystkim rozprowadzane na terenie Włoch oraz Europy Zachodniej i Europy Środkowej. Z uwagi na to, że KW to część globalnej firmy Facet , marka dociera do ponad 100 krajów na całym świecie. To zasługa centralnej dystrybucji Facet, która znajduje się nie tylko we Włoszech, ale także w Afryce i Ameryce.