- Długość [mm]: 925
- Szerokość [mm]: 10
- Pasek: Z otwartymi bokami
- Pasek: Zębaty
Dodaj opinię
(03.01.2016)
Opinia wystawiona dla Pasek klinowy BOSCH 1 987 947 639
(18.06.2015)
Opinia wystawiona dla Pasek klinowy BOSCH 1 987 947 629
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 11928 02 103 |
AUSTI | GCB 10914 |
AUSTI | GFB 101 |
BANDO | 2365 |
BEDFO | 88 35 406 |
BLMC | GFB 101 |
BOSCH | 1 987 947 013 |
BOSCH | 1 987 947 310 |
BOSCH | 1 987 947 639 |
BOSCH | 1 987 947 798 |
BUESS | 720 500 125 |
CITRO | 5749 22 |
CITRO | 5750 63 |
CITRO | 91 50 694 980 |
CITRO | 91 506 949 |
CITRO | 91 536 700 |
COMME | 12 183 09 |
CONTI | 10X925 |
CONTI | 6578017000 |
DAEWOO | 90169080 |
DAF | 225263 |
DAIHA | 99521 00919 000 |
DAIHA | 99521 00929 000 |
DAIHA | 99521 10929 000 |
DAIHA | 99521 50919 000 |
DAYCO | 10A0925C |
DODGE | 01733893 |
DODGE | 02658793 |
DODGE | 1 733 893 |
DODGE | 2 658 793 |
FERRA | 260 469 A |
FIAT | 4279749 |
FIAT | 4619689 |
FIAT | 4619691 |
FIAT | 4624734 |
FIAT | 4758123 |
FIAT | 5882989 |
FIAT | 7303004 |
FIAT | 915 3670 08 |
FIAT | 9150694980 |
FIAT | 9153670 |
FIAT | 9153670080 |
FIAT | K9150694980 |
FIAT | K9153670080 |
FORD | 2400E 8A602A |
FORD | 6156360 |
FORD | 85BB 6C301 AA |
FORD | 85HF 8A615 DA |
GATES | 10 X 925 |
GATES | 6217 MC |
GUTBR | 0075 313 |
HANOH | 971 180 071 |
HONDA | 31110 PA0 0040 |
HONDA | 31110-657-010 |
HONDA | 31110-657-013 |
HONDA | 31110-PA0-003 |
HONDA | 31110-PA0-004 |
HONDA | 56992 PA6 0030 |
HONDA | 56992-PA6-003 |
HONDA | 56992-PA6-004 |
IH | 715F 2890 AAA |
IVECO | 98447276 |
IVECO | 98462373 |
KLEBER | 1110 |
KLEBER | AV 10- 915 |
LANCIA | 4279749 |
LANCIA | 4619689 |
LANCIA | 4619691 |
LANCIA | 4624734 |
LANCIA | 4758123 |
LANCIA | 5882989 |
LANCIA | 7303004 |
LANCIA | 9153670 |
LANCIA | 915367008 |
LANCIA | 9153670080 |
LANCIA | K9153670080 |
MAN | 06 58072 1181 |
MAZDA | M236-13-671 |
MAZDA | M236-13-715 |
MAZDA | N236-13-715A |
MERCE | 000 997 71 92 |
MERCE | 000 997 83 92 |
MERCE | A 000 997 71 92 |
MERCE | A 000 997 83 92 |
MITSUBOSHI | 80911 0310 |
MORRI | GFB 101 |
Motorcraft | EJB 92 R |
OPEL | 1340622 |
OPEL | 1340709 |
OPEL | 1340729 |
OPEL | 90169080 |
OPEL | 90353137 |
OPEL | 90442073 |
OPEL | 90502286 |
OPEL | 95 03 54 |
PEUGE | 5749 22 |
PEUGE | 5750 63 |
PEUGE | 91 506 949 |
PEUGE | 91 536 700 |
PEUGE | 9150 694 980 |
PLYMOUTH | 1 617 781 |
ROLLS | UE 34569 |
ROVER | GCB 10914 |
SAVIE | 00 23 255 097 |
SAVIE | 77 01 018 003 |
SEMPERIT | 703260925 |
SKODA | 942 092 509 |
SUBAR | 80911 0310 |
SUZUK | 17521-74000 |
SUZUK | 99521-10929 |
TALBO | 5750 63 |
VAUXH | 90353137 |
VAUXH | 90442073 |
VAUXH | 90502286 |
VEYANCE | 950925 |
VOLVO | 958307 |
VOLVO | 958352 |
VOLVO | 966965 |
VOLVO | 973982 |
VW | 028 903 137 |
CITROËN
|
FIAT
|
FSO
|
IVECO
|
LANCIA
|
MAN
|
MITSUBISHI
|
MORRIS
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
ROVER
|
SUBARU
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.