Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 5PK1080

4.8 (26 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
5PK1080
Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 5PK1080
  • Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 5PK1080 - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny  - Wysyłka od 3-4 dni
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
49,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
CONTINENTAL CTAM
Jednostka:
sztuka
EAN:
4010858509446
Numer katalogowy:
5 PK 1079
Ciężar [kg]:
0,098
Ilość żeber:
5
Długość [mm]:
1080
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1080 firmy CONTINENTAL CTAM

Parametry:
  • Ciężar [kg]: 0,098
  • Ilość żeber: 5
  • Długość [mm]: 1080

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (26 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 5PK1080

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach CONTINENTAL CTAM w kategorii Pasek klinowy wielorowkowy

sga

(07.08.2022)

5.0
polecam, duzo opisów technicznych części

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1042 ELAST

Przemek

(18.03.2022)

5.0
Wszystko OK. pasuje. Jakość OK

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1306

Przemek

(18.03.2022)

5.0
Pasuje, założenie bez problemu. Jakość OK.

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 5PK716 ELAST

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 5PK1080 po numerze OEM

Producent Numery OEM
DAYCO 5PK1080
GATES 58372
GATES 5PK1083
HBJAKOPART J1051080
OPTI 5PK1080
ROULUNDS 5K1080
SKF VKMV5PK1080
TOYOT 9936501080
TOYOT 9936521080
TOYOT 9936531080
TOYOT 9936551080
TOYOT 9936581080
VOLVO 30874031
VOLVO MD345384

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1080 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

PROTON

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Liderzy branży motoryzacyjnej w opinii konsumentów, czyli przyczyny kolejnego sukcesu marki iParts.pl

Liderzy branży motoryzacyjnej w opinii konsumentów, czyli przyczyny kolejnego sukcesu marki iParts.pl

Wyniki badań przeprowadzonych w ramach programu „Konsumencki lider jakości 2024” potwierdziły, że polscy kierowcy doskonale wiedzą, czego należy oczekiwać od sklepu motoryzacyjnego. Czy iParts.pl faktycznie zasłużył na miano Konsumenckiego Lidera Jakości 2024, pokonując całą krajową konkurencję? Sprawdźmy, co wykazały szczegółowe badania.

czytaj więcej >
Zapowietrzony układ paliwowy. Jak odpowietrzyć i kiedy trzeba to zrobić?

Jak poradzić sobie z zapowietrzonym układem paliwowym? Kiedy odpowietrzenie jest konieczne i w jaki sposób należy je przeprowadzić?

Zapowietrzenie układu paliwowego może mieć różne konsekwencje. W jednym przypadku będzie wymagać poświęcenia nieco czasu na przeprowadzenie odpowietrzania, w drugim potrafi doprowadzić do naprawdę paskudnej awarii. I właśnie z uwagi na ten najgorszy możliwy scenariusz warto wiedzieć, jak zareagować, kiedy pojawią się pierwsze objawy zapowietrzenia układu paliwowego. Jakiego typu są to objawy?

czytaj więcej >
Nexen N'Blue HD Plus. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony lenie Nexen N'Blue HD Plus. Czym mogą zaskoczyć swoich użytkowników?

Kiedyś marka Nexen kojarzona była z oponami klasy ekonomicznej. Dzisiaj opony Nexen to już w większości klasa średnia i to często o dość ciekawej, wręcz zaskakującej charakterystyce. Dobrym przykładem tej właśnie zmiany są opony letnie Nexen N'Blue HD Plus, czyli jedna z bardziej rozpoznawalnych propozycji w segmencie opon letnich klasy średniej. Dlaczego model ten zasługuje na Waszą uwagę? Co interesującego znajdziecie w oponach Nexen N'Blue HD Plus?

czytaj więcej >
Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze