Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1070

4.8 (26 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
6PK1070
Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1070
  • Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1070 - fot.1
  • Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1070 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Wysyłka od ręki!

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem.

Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
CONTINENTAL CTAM
Jednostka:
sztuka
EAN:
4010858480103
Numer katalogowy:
6 PK 1068
Ciężar [kg]:
0,114
Ilość żeber:
6
Długość [mm]:
1070
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1070 firmy CONTINENTAL CTAM

Parametry:
  • Ciężar [kg]: 0,114
  • Ilość żeber: 6
  • Długość [mm]: 1070
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (26 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1070

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach CONTINENTAL CTAM w kategorii Pasek klinowy wielorowkowy

sga

(07.08.2022)

5.0
polecam, duzo opisów technicznych części

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1042 ELAST

Przemek

(18.03.2022)

5.0
Wszystko OK. pasuje. Jakość OK

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 6PK1306

Przemek

(18.03.2022)

5.0
Pasuje, założenie bez problemu. Jakość OK.

Opinia wystawiona dla Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM 5PK716 ELAST

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 6PK1070 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 03L903137
AUDI 03L903137G
AUDI 03L903137T
BOSCH 1987946062
CITRO 1606350680
CITRO 575098
CITRO 5750K8
CITRO 5750PQ
CITRO 5750WZ
CITRO 96152082
CITRO 96152083
CITRO 96533197
CITRO 9653319780
CITRO 9675874480
CITRO 9819833280
DAYCO 6PK1069
FEBI 28918
FEBI 37533
FIAT 9615208280
GATES 6PK1070
INA FB 6PK1070
LANCIA 46414859
LANCIA 9615208280
MITSUBISHI MD165995
MITSUBISHI MD187463
OPEL 3648144
OPEL 9819833280
OPTI 6PK1070
OPTI 6PK1070SCC
PEUGE 1606350680
PEUGE 575098
PEUGE 5750K8
PEUGE 5750PP
PEUGE 5750WZ
PEUGE 96152082
PEUGE 96152083
PEUGE 9675874480
PEUGE 9819833280
ROULUNDS 6K1070
SEAT 030145933E
SEAT 030145933L
SEAT 030145933M
SEAT 030145933R
SEAT 030145933T
SEAT 03L903137
SEAT 03L903137G
SEAT 03L903137T
SKF VKMV6PK1070
SKODA 030145933E
SKODA 030145933G
SKODA 030145933L
SKODA 030145933R
SKODA 030145933T
SKODA 03L903137
SKODA 03L903137G
SKODA 03L903137T
VAUXH 3648144
VAUXH 9819833280
VEYANCE 6PK1068G
VEYANCE 6PK1070
VW 030145933E
VW 030145933G
VW 030145933L
VW 030145933M
VW 030145933R
VW 030145933T
VW 03L903137
VW 03L903137G
VW 03L903137T

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1070 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

DS

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze