- Długość [mm]: 1855
- Ciężar [kg]: 0,189
- Ilość żeber: 6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-112-6PK1420 |
ABA AUTOMO | 6PK1420 |
ABA AUTOMO | 6PK1853 |
ACEMARK | 143189 |
ALFA | 60662991 |
ALFA | 60814395 |
ALFA | 71753671 |
AUDI | 078 903 137 BL |
AUDI | 78 903 137 BL |
AUGER | 90866 |
AUTEX | 6PK1856 |
AYWIPARTS | AW2130020 |
BGA | 6PK1850 |
BGA | 6PK2285 |
BOSCH | 1 987 946 080 |
BOSCH | 1 987 946 100 |
CONTI | 6PK1856 |
CONTI_BR | 6PK1850 |
DAYCO | 6PK1855 |
DC | 538629 |
DC | 600654 |
DC | 611940 |
DENCKERMAN | 6PK1856 |
EUROREPAR | 1609323680 |
FAI | 6PK1855 |
FAI | 6PK1863 |
FEBI | 28984 |
FIAT | 60662991 |
FIAT | 60814395 |
FIAT | 60815988 |
FIAT | 71753671 |
FLENNOR | 6PK1853 |
FREY | 721605501 |
GATES-AU | 6PK1855 |
GATES-BR | 6PK1853 |
GATES-MX | K060730 |
GATES-SEA | 6PK1850 |
GATES-SEA | 6PK1853HD |
GATES-SEA | 6PK1855 |
GATES | 6PK1853 |
GATES | 6PK1855 |
GM | 092063403 |
GM | 92063403 |
HART | 368 967 |
HART | 917 407 |
HUTCHINSON | 1855 K 6 |
HUTCHINSON | 1863 K 6 |
INA | FB 6PK1856 |
IPD | 29-6PK1856 |
ISUZU | 8-92063403-0 |
ISUZU | 8-98248191-2 |
JPG | 1118107800 |
KAMOKA | 7016174 |
KAVO PARTS | DMV-3505 |
KLAXCAR | 6PK1850 |
KSHEUROPE | 6PK1855 |
LANCIA | 60814395 |
LEMFO | 21323 01 |
LUCAS | 6PK1855L |
LYNXAUTO | 6PK1853 |
MAG | 341200004546 |
MAG | 341200005676 |
MDR | MRB-561850 |
MERCE | 009 997 13 92 |
MERCE | A009 997 13 92 |
METZGER | 6PK1855 |
MEYLE | 050 006 1850 |
MEYLE | 050 006 1856 |
MGA | CS61855 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1420 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1850 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1853 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1856 |
MILES | 6PK1856 |
MITSUBOSHI | 6PK1420 |
MITSUBOSHI | 6PK1425 |
MITSUBOSHI | 6PK1430 |
MITSUBOSHI | 6PK1855 |
MITSUBOSHI | 6PK1863 |
MS | 6PK1850-PCS-MS |
MS | 6PK1855-PCS-MS |
MTS | 01.50301 |
MTS | 01.61401 |
NIPPARTS | N1061855 |
OPEL | 13 40 638 |
OPENPARTS | PVB1855.06 |
OSSCA | 10377 |
OSSCA | 10409 |
OSSCA | 20582 |
Omnicraft | 2329959 |
PATRON | 6PK1854 |
PEX | 20.1357 |
PROCODIS F | 6PK1850 |
PROCODIS F | 6PK1856 |
PROCODIS F | KBE006 |
PROCODIS F | KBE007 |
QUINTON HA | QBR61850 |
RAM | 4627397AB |
RIDEX | 305P0146 |
ROULUNDS | 6K1850 |
ROULUNDS | 6K1856 |
SAMPA | 207.257 |
SASIC | 6PK1855 |
SASIC | 6PK1863 |
SKF | VKMV 6PK1856 |
SNR | CA6PK1855 |
STELLOX | 06-01856-SX |
SYNCRONIX | 6KSY1850 |
SYNCRONIX | 6KSY1856 |
Stark | SKPB-0090037 |
TOPRAN | 111 867 |
TRIALLI | 6PK1850 |
TRIALLI | 6PK1856 |
TRISCAN | 8550 24001 |
TRISCAN | 8550 24003 |
TRISCAN | 8550 24004 |
TRISCAN | 8550 24005 |
TRISCAN | 8640 601853 |
TRISCAN | 8640 601855 |
TTC | 07.19.247 |
VEYANCE | 6PK1855 |
VEYANCE | 6PK1855G |
WILMINK | WG1153119 |
WILMINK | WG1153120 |
WILMINK | WG1428740 |
WILMINK | WG2002687 |
zentparts | Z22672 |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
FIAT
|
MERCEDES-BENZ
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.