- Ilość zębów: 154
- Długość [mm]: 1232
- Szerokość [mm]: 22
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AE | TB548 |
ASHIKA | 40-0K-000 |
ASHUKI | 0336-0030 |
BANDO | 154B-YU22 |
BBFREDLINE | 29KI025 |
BLUEPRINT | ADG07509 |
BOSCH | 1 987 AE1 059 |
CONTI | CT992 |
Cloyes | B302 |
DAYCO | 95302 |
FAI | 70154 |
FEBI | 26625 |
FLENNOR | 4376V |
GATES | 8597-15487 |
GMB | 154 YU 22 |
GOODYEAR | G1453H |
HUTCHINSON | 154AHP22 |
HYUNDAI | 24312-2Y000 |
IAP | 128-21010 |
INA | 536018310 |
IPS PARTS | IDT6K00 |
JAPANPAR | DD-K00 |
JAPKO | 40K00 |
JPG | 3612100119 |
JPN | 30R0301-JPN |
KAVO PARTS | DTB-4002 |
KIA | 24312-2Y000 |
LYNXAUTO | 154BL22 |
MAG | 341200000322 |
MDR | MDB5K00 |
MGA | CD0453 |
MICHELIN E | SMATB0200 |
MITSUBOSHI | 154XY22 |
NIPPARTS | J1120300 |
NOVAT IBER | SY0992N |
NPS | K112A02 |
OPTI | ZRK1406 |
OPTIMAL | R1418 |
Oyodo | 30R0301-KIA |
Oyodo | 30R0301-OYO |
PARTS-MALL | PVB012 |
PEMEBLA | JAPDD-K00 |
PEX | 20.2302 |
PROCODIS F | 09CD92 |
QUINTON HA | QTB573 |
ROULUNDS | RR1135 |
SCT | G487 |
SNR | CD1017 |
SOLIDAUTO | K121003 |
SWAG | 91 92 6625 |
TRISCAN | 8645 5487XS |
VEYANCE | G1453H |
WILMINK | WG1151608 |
WILMINK | WG1432365 |
WILMINK | WG2003742 |
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.