- Szerokość [mm]: 19,8
- Ilość zębów: 97
- Ciężar [kg]: 0,125
- Pasek: Z trapezowym profilem zębów
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACEMARK | 142731 |
AIRTEX | TB-0004 |
AL-KO | 301290 |
AUTOKIT | 04.5070 |
BENDIX | 060794HB |
BH SERVICE | 8MP 376 805-881 |
BH SERVICE | 9XR 376 817-271 |
BOSCH | 1 987 949 047 |
BRT | PBTK035 |
BTE | SZK06110 |
CONTI | CT690 |
DAYCO | 94234 |
EUROREPAR | 1611248380 |
EUROREPAR | 1611475780 |
EUROREPAR | 1633135980 |
FAI | 40097 |
FEBI | 10940 |
FLENNOR | 4114V |
FORD USA | 81SM6268HE |
FORD USA | 81SM6268MA |
FORD USA | 86SM6268FA |
FORD USA | 89SM6268AC |
FORD USA | 91SM6268BA |
FORD | 1 635 535 |
FORD | 1 653 887 |
FORD | 1 660 554 |
FORD | 6 092 138 |
FORD | 6 109 190 |
FORD | 6 162 732 |
FORD | 6 711 046 |
FORD | 6 830 822 |
GATES-SEA | T878 |
GATES | 5225XS |
GK | 791088 |
GMB | GB097200KM |
HELLA | 9XR 376 817-271 |
HEPU | 29-0083 |
HUTCHINSON | 097 HTDP 19.75 |
INA | 536 0014 10 |
LEMFO | 17822 01 |
LUCAS | LDK0136 |
LYNXAUTO | 97EL19.75 |
MAG | 341200000120 |
MAG | 341200000581 |
MAHLE | CPK 52 000P |
MAPCO | 43701 |
MGA | CD0051 |
MICHELIN E | SMATB0159 |
MICHELIN E | SMATK0055 |
MILES | AB26175 |
MITSUBOSHI | 97MR20 |
MOVIS | ASTK0881 |
OPTI | ZRK 1107 |
OPTIMAL | R-1244 |
OSSCA | 28361 |
PROCODIS F | 06CD90 |
PROCODIS F | KTD5002 |
QH TALBROS | QTB373 |
QUINTON HA | QTB373 |
REPKIT | RKTK0881 |
RIDEX | 306T0062 |
ROULUNDS | RR1019 |
RUV | 550076 |
SCT | G225 |
SIL | TK1076 |
SKF | VKMT 04201 |
SYNCRONIX | SY0690N |
TECHNOX | KD11308 |
TRISCAN | 8645 5225XS |
VEYANCE | G1051H |
WILMINK | WG1151385 |
WILMINK | WG1251127 |
WILMINK | WG1430103 |
WILMINK | WG2003578 |
WILMINK | WG2182186 |
ZEKKERT | ZR-1030 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.