- Dla numeru OE: 326194
- Felga - ilosć śrub: 4
- Wymiar gwintu: M12X1,5
- Ilość zębów: 33
Dodaj opinię
(30.09.2021)
Szczerze odradzam zakup piast GSP a także przed jakimkolwiek zakupem na Iparts zapoznanie się z regulaminem składania reklamacji. Kupiłem 4 piasty do 2 samochodów. Łożyska w nich są bardzo głośne i szumią. W jednym, aucie po około 700 kilometrach hałas stał się nieznośny. Chciałem reklamować te dwa na których już jeździć się nie da ale procedura jest taka że mam je wymontować (zapłacić za tę usługę) następnie kupić sobie nowe i zamontować ponownie (znowu zapłacić) przesłać części do ekspertyzy ryzykując w skrajnym wypadku poniesieniem kosztów eksperta i przesyłek a w ostateczności przy pozytywnym wyniku ekspertyzy otrzymać zwrot pieniędzy tylko za wadliwe łożyska. Bilans jest taki że muszę wydać 1200 żeby dostać 300. Szok!!!
Opinia wystawiona dla Łożysko koła GSP 9327039K (Oś przednia po obydwu stronach)
(30.01.2021)
Opinia wystawiona dla Piasta koła GSP 9438006
Producent | Numery OEM |
---|
FEBI | 3965 |
JPG | 1241400400 |
MEYLE | 6140320006 |
OPEL | 326194 |
OPTIMAL | 04-P147 |
RUV | 485302 |
VAUXH | 90468646 |
MERCEDES-BENZ
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.
Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.
Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.