- Parzyste numery artykułów: 33 10 3576
- Tryb pracy: Elektryczny
- Lokalizacja w aucie: Z przodu po prawej
- Ciężar [kg]: 0,98
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez silnika elektrycznego
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 45505VV |
ABAKUS | 130-053-060 |
ACROLCAR | 01.5110 |
AIC | 56440 |
AIC | 58899 |
BAPMIC | ATPP1314126038 |
BLIC | 6060-01-053864P |
BLIC | 6205-01-040822P |
BLIC | 6205-01-053802P |
BLIC | 6205-01-053806P |
BOGAP | A5341214 |
BRÜCK GERM | 6R4837462N |
CABOR | 90.1510 |
CAUTEX | 467286 |
CAUTEX | 467288 |
DIEDERICHS | 2206220 |
DOGA | 101496 |
DPA | 88371428802 |
ELECTRIC L | ZR VK717 R |
ELTA AUTOM | ER4262 |
ELTA AUTOM | XWR4262 |
EQ | 010253 |
ERA | 490444 |
ERA | 490686 |
ESEN SKV | 01SKV562 |
EUROREPAR | 1629048480 |
EUROREPAR | 1689044080 |
FEBI | 176488 |
JOHNS | 95 27 42-21 |
JPG | 1188106680 |
JUMASA | 62245539 |
JUMASA | ZR VK717 R |
KLOKKERH | 95071804 |
KRAFTVOLL | 09120026 |
KRAFTVOLL | 09120075 |
LEMFO | 60.81050.0 |
LIFT-TEK | LT VK717 R |
MAG | 350103125600 |
MAX | WVW189-R |
MAXGEAR | 50-0317 |
METZGER | 2160257 |
MIRAGLIO | 30/1510 |
MTR | 12120113 |
NTY | EPS-VW-039 |
OSSCA | 37022 |
PATRON | PWR1060R |
PLYOM | P467286 |
PLYOM | P467288 |
PMM | BI 90514 R |
PRASCO | VG023W023 |
PROFIT | 2017-0049 |
Profession | 95071804 |
RIDEX | 1561W0174 |
SEIM | 901254 |
SOMORA | 355657 |
SONTIAN | ZD064176-FR |
Stark | SKWR-0420175 |
Storm | 9307579 |
TOPRAN | 115 382 |
TRAKMOTIVE | 25-1957 |
TRICLO | 113626 |
VAICO | V10-8775 |
VALEO | 851047 |
VW | 6R4 837 462 C |
VW | 6R4 837 462 D |
VW | 6R4 837 462 G |
VW | 6R4 837 462 J |
VW | 6R4 837 462 L |
VW | 6R4 837 462 N |
WAI | WPR3459R |
WEZEL | 5829264 |
hajus Auto | 8271035 |
opzional | 4954091SM |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Podnośnik szyby to mechanizm, który umożliwia otwieranie i zamykanie bocznej szyby w samochodzie. W każdym pojeździe pozwala on sterować otwarciem szyb przednich, a w wielu pojawia się również w tylnej części pojazdu. Za sprawą dzisiejszych podnośników szyb możemy precyzyjnie ustawić wysokość, na której ma się znajdować szyba, regulując tym samym ilość powietrza napływającego z zewnątrz do kabiny.
W starszych samochodach możemy się spotkać z podnośnikami mechanicznymi, zwanymi również ręcznymi. W tym przypadku do podniesienia szyby dochodzi dzięki dźwigni i linkom wprawionym w ruch poprzez poruszenie korbki obsługiwanej przez kierowcę czy pasażera. Korbka mus znajdować się na drzwiach pod szybą. Od kilkunastu lat normą jest jednak montaż elektronicznych podnośników szyb. Ich obsługa jest szybsza, gdyż wystarczy naciśnięcie odpowiedniego przycisku. Często przyciski te również znajdują się pod odpowiednimi szybami, jednak oprócz tego kierowca dysponuje panelem, który umożliwia mu sterowanie wszystkimi szybami bocznymi w pojeździe. Elektroniczny podnośnik szyby działa dzięki niewielkiemu silniczkowi oraz kablom, prowadzącym od niego do szyb.
Utrata sprawności podnośnika szyby może być bardzo kłopotliwa. Dochodzi do niej przeważnie wskutek zanieczyszczenia któregoś z elementów mechanizmu. Kurz, woda, a nawet piasek to największe zagrożenia dla tej konstrukcji. Wskazana jest interwencja w postaci wymiany podnośnika szyby kiedy tylko zostanie zauważona najmniejsza usterka, gdyż pomoże to uniknąć sytuacji, w której zamknięcie szyby będzie po prostu niemożliwe.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.