- Grubość [mm]: 22
- Średnica wewnętrzna [mm]: 52,5
- Materiał: Blacha stalowa
- Powierzchnia: Ocynkowany
- Ciężar [kg]: 0,030
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 52359 |
AKRON-MALÒ | 906P |
AUTOMEGA | 110010910 |
Aslyx | AS-202287 |
BTA | 471G0248BTA |
CAUTEX | 081092 |
CAUTEX | 951017 |
DAKAtec | 30804 |
FARE SA | 11643 |
FARE SA | 29324 |
FARE-MX | 11643 |
FARE-MX | 29324 |
FORD USA | 89FB1248AA |
FORD USA | 89FB1248AB |
FORD USA | 89FB1248AC |
FORD | 1 103 509 |
FORD | 1 206 923 |
FORD | 1 654 113 |
GOOM | WHS-0002 |
LYNXAUTO | WB-1176 |
MAXGEAR | 28-0419 |
MAZDA | 1E00-26-071 |
MAZDA | 1E01-26-071 |
MAZDA | DD32-26-071 |
METALCAUCH | 04849 |
METALCAUCH | 41431 |
MI.R.A. | 29/1722 |
PLYOM | P081092 |
PLYOM | P951017 |
QUICKBRAKE | 9829 |
QUICKBRAKE | 9829K |
STC | T404849 |
STC | T441431 |
SWAG | 50 92 9854 |
VEMA | 2192 |
alp | ALP-002286 |
FORD
|
MAZDA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
FEBI BILSTEIN 06148 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
FEBI BILSTEIN 19180 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
FEBI BILSTEIN 08081 | FEBI BILSTEIN | Brak ceny |
Pierścień uszczelniający wału - piasta koła AKRON-MALÒ 906P | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Pierścień czujnika ABS FEBI BILSTEIN 32395 | FEBI BILSTEIN | 30,00 zł |
Łożysko koła BLUE PRINT ADM58340 | BLUE PRINT | 69,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łożysko koła to podzespół piasty koła samochodowego, który jest zarazem podstawowym elementem każdego auta. To dzięki tym elementom możliwy jest płynny ruch koła samochodowego. Łożyska kół to niestety podzespoły, które z czasem ulegają procesowi eksploatacji. Kierowcy nie pozostaje wówczas nic innego, jak ich wymiana na nowe.
Łożyska kół to elementy stosunkowo trwałe. Pierwsze symptomy zużycia to dopiero przebiegi rzędu 150 tys. kilometrów lub więcej. Wiele zależeć będzie nadal od jakości użytych podzespołów na wyposażeniu fabrycznym pojazdu, stylu jazdy kierowcy oraz ogólnych warunków eksploatacji samochodu.
Typowymi objawami zużytych, wyeksploatowanych łożysk kół, będą m.in. szumy, pochodzące z okolic kół podczas jazdy samochodem. By potwierdzić usterkę, najlepiej umieścić samochód na podnośniku i sprawdzić, czy na kole znajdują się luzy. Do przedwczesnego zużycia dochodzi z reguły na skutek nadmiernego nacisku wywieranego na łożyska kół podczas agresywnej jazdy, w trakcie dynamicznego pokonywania nierównych nawierzchni a także w przypadku zbyt dużego i częstego obciążania samochodu.
Wymiany łożysk kół najlepiej nigdy nie bagatelizować i nie odkładać w czasie. Całkowite uszkodzenie łożyska może bowiem doprowadzić do kompletnego zablokowania się koła. To bardzo niebezpieczna sytuacja, która może skutkować groźnym wypadkiem. Wymianę zaleca się przeprowadzić w profesjonalnym warsztacie samochodowym – głównie z racji tego, że nowe łożysko powinno być zamontowane przy pomocy prasy, by uzyskać równe przyłożenie sił.