- Materiał: Aluminium
- Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: J9300000
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 75314 |
ABE | C91035ABE |
AKRON-MALÒ | 89822 |
ASHIKA | 68-01-150 |
ASHUKI | N303-05O |
ATE | 03.2123-2863.3 |
BBFREDLINE | 09NI029 |
BOSCH | 0 986 480 886 |
BRAKE ENG | MC1011BE |
BREMBO | M 68 003 |
BREMSI | PB0019 |
BSF | 5553 |
CAR | 5617 |
CIFAM | 202-452 |
DEEVO | BU51284 |
DELPHI | LM80281 |
DIAMAX | N04087 |
DJ PARTS | AM1176 |
FERODO | FHM1595 |
FRITECH | PF530 |
FTE | 9220264 |
GIRLING | 4007659 |
HELLA | 8AM 355 503-271 |
HELLAPAGID | 8AM 355 503-271 |
HPZEB | BM31155 |
IAP | 702-13093 |
INFIN | 46010-AX701 |
IPS PARTS | IBM-2175 |
ITN | 12-050-452 |
JAPANPAR | PF-150 |
JAPKO | 68150 |
JURID | 133208J |
KABIS | MC10141 |
KAISHIN | MCNS038 |
KAWE | B1427 |
LPR | 1427 |
MAG | 359002402990 |
MAG | 360219130417 |
MDR | MBM2150 |
METELLI | 05-0452 |
METZGER | 202-452 |
MGA | MC3068 |
NIPPARTS | N3101128 |
NISSA | 46010-AX701 |
NPS | N310N23 |
OPENPARTS | FBM1229.00 |
OPTIMAL | CL-0798 |
PATRON | PBC1034 |
PEMEBLA | JAPPF-150 |
PROTECHNIC | PRH3599 |
RENAU | 77 01 208 398 |
SAMKO | P30300 |
TEXTAR | 33044900 |
TRISCAN | 8130 14124 |
TRUSTING | PF530 |
TRW | PMK659 |
VILLAR | 621.2343 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.
Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.
Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.
Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.