- Rozmiar gwintu 1: 2xM10x1
- Ilość połączeń: 2
- Średnica 1 [mm]: 23,8
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 51935 |
BOSCH | 0986480926 |
BREMBO | M56023 |
CAR | 5731 |
DELPHI | LM62095 |
FERODO | FHM1104 |
GIRLING | 4007105 |
MAG | 360219130189 |
NISSA | 194993 |
NISSA | 46010G9701 |
QH BENELUX | BM30232 |
QUINTON HA | HF23042 |
TRW | PMK105 |
VILLAR | 6213436 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.
Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.
Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.
Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.
Remsa to producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Specjalnością firmy są klocki hamulcowe, które cieszą się uznaniem we wszystkich częściach świata. Jednak poza klockami hamulcowymi Remsa, w w ofercie producenta znajduje się o wiele więcej referencji. Są to głównie inne elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze, szczęki czy zaciski. Stawiając na kompleksowość i pełne zaspokojenie potrzeb klientów, producent poszerza swoją ofertę, aby posiadacz każdego samochodu znalazł w niej potrzebne mu elementy układu hamulcowego.
Części układu hamulcowego Remsa od zawsze znane są z wyjątkowego zaawansowania technologicznego. Producent wyjątkowo dużo inwestuje w nowoczesne technologie oraz prace badawcze nad produkowanymi autoczęściami. Wykwalifikowani inżynierowie w centrach badawczych Remsa od kilkudziesięciu lat nieustannie dokładają wszelkich starań, aby produkty tej marki spełniały najbardziej rygorystyczne wymagania kierowców i producentów pojazdów.
Przedsiębiorstwo znane jest również ze swojej troski o ekologię. Dlatego właśnie firma produkuje autorskie mieszanki cierne, wykorzystując do tego jedynie materiały ekologiczne. Przyjazne dla środowiska mieszanki cierne jednocześnie wykazują wyjątkową skuteczność działania oraz wytrzymałość.
Remsa to marka, która powstałą ponad 45 lat temu. Jest to przedsiębiorstwo z przeważającym kapitałem hiszpańskim. Jednak dzisiaj firma działa globalnie, prowadząc oddziały na kilku kontynentach. Części samochodowe Remsa przeznaczone są na rynek wtórny.