- Średnica tłoka [mm]: 25,4
- System hamulcowy: LUCAS/GIRLING
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 51680 |
ABE | C9A011ABE |
ACEMARK | 253925 |
AISIN | BMXP-011 |
AKRON-MALÒ | 89872 |
APEC | MCY244 |
ATE | 24.2125-1720.3 |
AUDI | 8E0 611 021 |
AUTO-SPEED | 290BK07479 |
BENDIX | 133101B |
BORG BECK | BBM4668 |
BOSCH | 0 986 481 046 |
BOSCH | 0986481046 |
BRAKE ENG | MC1222BE |
BRAKE ENG | MC1329 |
BRAXIS | AJ0042 |
BREMBO | M 85 004 |
BREMSI | PB0251 |
BSF | 5334 |
BSG | BSG 90-215-006 |
BUGIAD | BSP24316 |
CAR | 6363 |
CIFAM | 202-458 |
DELPHI | LM80236 |
DIAMAX | N04097 |
DJ PARTS | AM1153 |
FEBI | 106218 |
FERODO | FHM1477 |
FRITECH | PF534 |
FTE | H25963.3.1 |
GIRLING | 4008420 |
HELLA | 8AM 355 500-021 |
HELLAPAGID | 8AM 355 500-021 |
HPZEB | BM30214 |
ITN | 12-050-458 |
JPG | 1161103100 |
JURID | 133101J |
KAGER | 39-0873 |
KAWE | B1329 |
LPR | 1329 |
MAG | 359002402040 |
MAG | 360219130339 |
MAPCO | 1743 |
MAXGEAR | 41-0053 |
METELLI | 05-0458 |
METZGER | 202-458 |
MEYLE | 100 532 0005 |
MGA | MC3053 |
NK | 824779 |
OPENPARTS | FBM1393.00 |
OPTIMAL | CL-1085 |
OSSCA | 13429 |
PATRON | PBC1329 |
PROTECHNIC | PRH3656 |
REMSA | C1025.43 |
ROADHOUS | 1025.43 |
SAMKO | P99014 |
SEAT | 8E0 611 021 |
SKODA | 8E0 611 021 |
TEXTAR | 33058400 |
TRISCAN | 8130 29151 |
TRUSTING | PF534 |
TRW | PML420 |
TTC | 07.35.213 |
VALEO | 400437 |
VILLAR | 621.2341 |
VW | 8E0 611 021 |
WOKING | C1025.43 |
vika | 66110760501 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.
Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.
Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.
Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.