Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa paliwa FEBI BILSTEIN 103064

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
103064
Pompa paliwa FEBI BILSTEIN 103064
  • Pompa paliwa FEBI BILSTEIN 103064 - fot.1
  • Pompa paliwa FEBI BILSTEIN 103064 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

670,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FEBI BILSTEIN
Jednostka:
sztuka
EAN:
4054224030646
Ciśnienie pracy [bar]:
4
Natężenie prądu do [A]:
6,5
Średnica zewnętrzna [mm]:
9,0
Średnica zewnętrzna [mm]:
16,25
Ilość połączeń:
3
Tryb pracy:
Elektryczny
Długość kabli:
598
Ciężar [kg]:
0,640
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pompa paliwa 103064 firmy FEBI BILSTEIN

Parametry:
  • Ciśnienie pracy [bar]: 4
  • Natężenie prądu do [A]: 6,5
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 9,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 16,25
  • Ilość połączeń: 3
  • Tryb pracy: Elektryczny
  • Długość kabli: 598
  • Ciężar [kg]: 0,640

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 103064 po numerze OEM

Producent Numery OEM
2N 2N-FP-2432601
2N 2N-FP-2432603
4U Autopa 32805MR
ACI AVESA ABG-1024
AIRTEX E10247
ATECSO PMC00185
AUTOTEAM G0073
AUTOTEAM G0073AS
Argus Mot EFP1044
BAPMIC BACB11-927007
BBR 001-10-27717
BBT EFP400
BOGAP C1622112
BOSCH 0 986 580 371
BOSCH F 00E 192 048
BSG BSG 60-830-003
CASCO CPA76101AS
CSV ELECTR CBC7073
DELPHI FE0030
DELPHI FE10080-12B1
DELPHI FE10080-17B1
DIPASPORT GACP065N
DIPASPORT GACP123N
DYNAMATRIX DFP4320013G
DYNAMATRIX DFP4326012G
ELTA AUTOM EF1011
ELTA AUTOM XFP8166
ENGITECH ENT100064
ERA 770028
ERA 770028A
ESEN SKV 02SKV006
FIRST LINE FFP1343
FISPA 70073
FISPA 70073A2
FISPA 70073AS
FLAMAR BCF210167HQ
FREY 715600903
FREY 715601901
GEBE 9 6028 1
GECO FP70018A
GMB GFPS-041A
HART 511 880
HBELPARTS 65453006
HELLA 8TF 358 146-291
HITACHI AU 133308
HITACHI AU 2503308
HOFFER 7506054
HOFFER 7506054E
Hamburg Te 4000-03323
INTERMOTOR 31576
INTERMOTOR 38308
INTERMOTOR LFP069
JOHNS KSP 50 02-001
JPG 1315200300
KRAFTVOLL 05050055
LEMARK LFP069
LGK 066084101LGK
LUCAS FDB784
MAG 219722020500
MAG 313011300083
MAG 359001801240
MAPCO 22850
MATRIX PRO MX02470010
MAXGEAR 43-0066
MEATDORIA 76054
MEATDORIA 76054E
MEC-DIESEL 344920
MEC-DIESEL 344920DP
MERCE 000 470 49 94
MERCE 000 470 54 94
MERCE 000 470 63 94
MERCE A000 470 49 94
MERCE A000 470 54 94
MERCE A000 470 63 94
MESSMER 770028A
METZGER 2250027
MEYLE 014 034 0002
MILES AP44131
OSSCA 04735
PATRON PFP054
PIERBURG 7.21810.50.0
PIERBURG 7.22020.50.0
PROFIT 4001-2601
Profession 23254326
QUINTON HA QFP796
REAL 70172101BN
RECOFICIAL CBC7073
RECOFICIAL RECSPA76101.0
RIDEX 458F0015
SANDO SPA76101.0
SCHNIEDER BZS23.00046
SIDAT 70073
SIDAT 70073A2
SIDAT 70073AS
STELLOX 10-01010-SX
STELLOX 10-01033-SX
STELLOX 10-01137-SX
SWAG 10 10 3064
Stark SKFP-0160014
TOPRAN 400 900
TTC 02.38.120
VALEO 347307
VEMO V30-09-0004
VEMO V30-09-0004-1
WE PARTS 321920019
WE PARTS 321920076
WILMINK WG1012581
WILMINK WG1026663
WILMINK WG1496271
WILMINK WG1498579
WILMINK WG1964912
WILMINK WG2226738
WILMINK WG2282143
WXQP 150123
WXQP 150875
YSPARTS FP059
ZEKKERT KP-1027
hajus Auto 1271010

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pompa paliwa 103064 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Pompa paliwa

Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.

Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.

Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze