- Ciśnienie pracy [bar]: 4
- Natężenie prądu do [A]: 6,5
- Średnica zewnętrzna [mm]: 9,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 16,25
- Ilość połączeń: 3
- Tryb pracy: Elektryczny
- Długość kabli: 598
- Ciężar [kg]: 0,640
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
2N | 2N-FP-2432601 |
2N | 2N-FP-2432603 |
4U Autopa | 32805MR |
ACI AVESA | ABG-1024 |
AIRTEX | E10247 |
ATECSO | PMC00185 |
AUTOTEAM | G0073 |
AUTOTEAM | G0073AS |
Argus Mot | EFP1044 |
BAPMIC | BACB11-927007 |
BBR | 001-10-27717 |
BBT | EFP400 |
BOGAP | C1622112 |
BOSCH | 0 986 580 371 |
BOSCH | F 00E 192 048 |
BSG | BSG 60-830-003 |
CASCO | CPA76101AS |
CSV ELECTR | CBC7073 |
DELPHI | FE0030 |
DELPHI | FE10080-12B1 |
DELPHI | FE10080-17B1 |
DIPASPORT | GACP065N |
DIPASPORT | GACP123N |
DYNAMATRIX | DFP4320013G |
DYNAMATRIX | DFP4326012G |
ELTA AUTOM | EF1011 |
ELTA AUTOM | XFP8166 |
ENGITECH | ENT100064 |
ERA | 770028 |
ERA | 770028A |
ESEN SKV | 02SKV006 |
FIRST LINE | FFP1343 |
FISPA | 70073 |
FISPA | 70073A2 |
FISPA | 70073AS |
FLAMAR | BCF210167HQ |
FREY | 715600903 |
FREY | 715601901 |
GEBE | 9 6028 1 |
GECO | FP70018A |
GMB | GFPS-041A |
HART | 511 880 |
HBELPARTS | 65453006 |
HELLA | 8TF 358 146-291 |
HITACHI AU | 133308 |
HITACHI AU | 2503308 |
HOFFER | 7506054 |
HOFFER | 7506054E |
Hamburg Te | 4000-03323 |
INTERMOTOR | 31576 |
INTERMOTOR | 38308 |
INTERMOTOR | LFP069 |
JOHNS | KSP 50 02-001 |
JPG | 1315200300 |
KRAFTVOLL | 05050055 |
LEMARK | LFP069 |
LGK | 066084101LGK |
LUCAS | FDB784 |
MAG | 219722020500 |
MAG | 313011300083 |
MAG | 359001801240 |
MAPCO | 22850 |
MATRIX PRO | MX02470010 |
MAXGEAR | 43-0066 |
MEATDORIA | 76054 |
MEATDORIA | 76054E |
MEC-DIESEL | 344920 |
MEC-DIESEL | 344920DP |
MERCE | 000 470 49 94 |
MERCE | 000 470 54 94 |
MERCE | 000 470 63 94 |
MERCE | A000 470 49 94 |
MERCE | A000 470 54 94 |
MERCE | A000 470 63 94 |
MESSMER | 770028A |
METZGER | 2250027 |
MEYLE | 014 034 0002 |
MILES | AP44131 |
OSSCA | 04735 |
PATRON | PFP054 |
PIERBURG | 7.21810.50.0 |
PIERBURG | 7.22020.50.0 |
PROFIT | 4001-2601 |
Profession | 23254326 |
QUINTON HA | QFP796 |
REAL | 70172101BN |
RECOFICIAL | CBC7073 |
RECOFICIAL | RECSPA76101.0 |
RIDEX | 458F0015 |
SANDO | SPA76101.0 |
SCHNIEDER | BZS23.00046 |
SIDAT | 70073 |
SIDAT | 70073A2 |
SIDAT | 70073AS |
STELLOX | 10-01010-SX |
STELLOX | 10-01033-SX |
STELLOX | 10-01137-SX |
SWAG | 10 10 3064 |
Stark | SKFP-0160014 |
TOPRAN | 400 900 |
TTC | 02.38.120 |
VALEO | 347307 |
VEMO | V30-09-0004 |
VEMO | V30-09-0004-1 |
WE PARTS | 321920019 |
WE PARTS | 321920076 |
WILMINK | WG1012581 |
WILMINK | WG1026663 |
WILMINK | WG1496271 |
WILMINK | WG1498579 |
WILMINK | WG1964912 |
WILMINK | WG2226738 |
WILMINK | WG2282143 |
WXQP | 150123 |
WXQP | 150875 |
YSPARTS | FP059 |
ZEKKERT | KP-1027 |
hajus Auto | 1271010 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.