- Rodzaj paliwa: Olej napędowy
- Tryb pracy: Elektryczny
- Cisnienie [bar]: 4
Dodaj opinię
(07.02.2020)
W 100 % zgadzam się z Norbi, dla Audi to naprawdę najlepsze rozwiązanie na rynku. Posiadałem pompę z innej firmy ale padła 2 tygodnie po zakończeniu gwarancji. Po awarii zmieniłem na HITACHI i jestem bardzo zadowolony. Odczuwa się wrażenie jak by samochód odmłodniał 5 lat i 100 tys km.
Opinia wystawiona dla Pompa wtryskowa HITACHI 133064
(25.08.2019)
Jeśli chodzi o sprzęt do Audi, to chyba najlepsze urządzenie na rynku. Od lat korzystam z usług Hitachi, wcześniej w Toyocie, teraz w Audi właśnie i nie mogę nic zarzucić absolutnie. Pompę wtryskową Hitachi musiałem kupić z powodu awarii, z którą zmagałem się kilka tygodni temu. Jakieś dziwne warczenie w czasie jazdy, niespodziewanie gaśnięcie silnika i problemy z zapalaniem to były główne objawy. Nie jestem specjalistą, jeśli chodzi o jednostkę napędową i jej awarie, dlatego nie wiedziałem, co się dzieje, ale zdawałem sobie sprawę, że to coś poważnego raczej. Z tego co mi mechanik powiedział, to ta pompa jeszcze działała, ale ciśnienie nie było wystarczające i po protu brakowało paliwa w silniku. Poza tym to pewnie była kwestia czasu, aż wysiadła by całkiem i nie chcę nawet myśleć, co by się wtedy mogło stać. Muszę zaznaczyć, że tamta pompa to nie było Hitachi, bo to nie ja ją montowałem, tylko poprzedni właściciel. Teraz liczę na długą żywotność pompy, bo jakościowo prezentuje się bardzo dobrze, nie powinno dochodzić do usterek.
Opinia wystawiona dla Pompa wtryskowa HITACHI 133064
Producent | Numery OEM |
---|
AIRTEX | E10835 |
AUTOTEAM | G0477 |
BBT | EFP318 |
BOSCH | 0580464121 |
CASCO | CPA73111AS |
DELPHI | FE078212B1 |
ERA | 770171 |
ERA | 770171A |
ESEN SKV | 02SKV025 |
FISPA | 70477 |
FISPA | 70477A2 |
GECO | FP70033 |
HELLA | 8TF358302861 |
HOFFER | 7507235 |
HOFFER | 7507235E |
LUCAS | FDB1752 |
MAG | 219900000170 |
MAXGEAR | 430169 |
MEATDORIA | 77235 |
MEATDORIA | 77235E |
MESSMER | 770171 |
MESSMER | 770171A |
METZGER | 2250078 |
PIERBURG | 705656470 |
QUINTON HA | QFP1080 |
SIDAT | 70477 |
SIDAT | 70477A2 |
STELLOX | 1001624SX |
Stark | SKFP0160201 |
TOPRAN | 630660 |
VEMO | V10091241 |
VW | 1K0906089A |
WE PARTS | 321920050 |
WE PARTS | 321920082 |
WILMINK | WG1012680 |
WILMINK | WG1354003 |
WILMINK | WG1496437 |
WILMINK | WG1796687 |
WILMINK | WG1964987 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
Hitachi to koncern technologiczny z siedzibą w Tokio, który powstał w 1910 roku. W skład grupy wchodzi 141 spółek zatrudniających ponad 11 000 pracowników. W Polsce mieści się m.in. siedziba Hitachi Capital Polska, która specjalizuje się w wynajmie samochodów.
Grupa Hitachi działa w różnych sektorach światowej gospodarki, m.in.: IT, energetyka, budownictwo, czy motoryzacja. W przypadku tej ostatniej wielu właścicieli japońskich pojazdów takich, jak chociażby Mazda, Honda, Mitsubishi, czy Subaru w Hitachi znajduje części, które pasują do jego pojazdu.
Ten azjatycki koncern wynalazł m.in. struktury uszczelniające formy dla precyzyjnych czujników przepływu powietrza oraz technologię symulacji systemu xEV, która ceniona jest szczególnie w przypadku pojazdów elektrycznych za ciszę i kontrolę wibracji.
„Smart Brake”, falownik dla „hybryd”, „Showa Eera”…
Hitachi odpowiada także za opracowanie falowników przeznaczonych do pojazdów hybrydowych. Ich dziełem jest również system „Smart Brake”, który obejmuje cztery hamulce elektromechaniczne i oprogramowanie sterujące hamulcem oraz skoordynowana kontrola układu kierowniczego i zawieszenia.
Z kolei rozwiązaniem typowym dla motocykli jest technologia „Showa Eera”, która umożliwia elektroniczne sterowanie istniejącym konwencjonalnym amortyzatorem bez wpływu na jego podstawową wydajność.