- Ciężar netto [g]: 100
- Numer seryjny: PVP-VW-001
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACI AVESA | ABT-002 |
AUDI | 03G 145 209 |
AUDI | 03G 145 209C |
AUDI | 03G 145 209D |
BORSEHUNG | B17906 |
BOSCH | F 009 D00 069 |
BOSCH | F009D02804 |
BUGIAD | BGT00012 |
CSV ELECTR | CBV1104 |
ERA | 559070 |
ERA | 559070A |
ERA | 559500 |
ERA | 559500A |
FISPA | 89.104 |
FISPA | 89.104A2 |
INTERMOTOR | 89056 |
INTERMOTOR | VP079 |
PIERBURG | 7.02551.03.0 |
SAMI | 6905103 |
SEAT | 03G 145 209 |
SEAT | 03G 145 209C |
SEAT | 03G 145 209D |
SIDAT | 89.104 |
SIDAT | 89.104A2 |
SKODA | 03G 145 209 |
SKODA | 03G 145 209C |
SKODA | 03G 145 209D |
TOPRAN | 115375 |
VW | 03G 145 209 |
VW | 03G 145 209C |
VW | 03G 145 209D |
WE PARTS | 371130089 |
WE PARTS | 371130214 |
WILMINK | WG1014503 |
WILMINK | WG1965471 |
WILMINK | WG1967319 |
WILMINK | WG2015867 |
WILMINK | WG2015930 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.
Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.
Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.
Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.
NTY to rozwijająca się japońska marka części samochodowych. Firma działa na rynku stosunkowo krótko, jednak zdążyła już zyskać spore grono odbiorców, głównie za sprawą niespotykanie niskich cen. Części NTY to produkty ekonomiczne, stanowiące dobry wybór dla każdego, kto szuka oszczędności.
Oferta NTY jest bardzo bogata. Obecnie lista pozycji w katalogu dobija już do 40 000. Części samochodowe NTY to elementy w zasadzie z wszystkich kategorii. Klient znajdzie tutaj liczne łożyska i piasty. To części NTY cieszące się zdecydowanie najlepszymi opiniami. Ponadto dostępne są hamulce NTY, w tym pełne zestawy, jak i pojedyncze części. Producent oferuje również liczne części zawieszenia, układu kierowniczego czy elektroniki samochodowej. Obszerną kategorię stanowią również cewki i świece zapłonowe. Auto części NTY to podzespoły przede wszystkim do aut produkcji azjatyckiej, jednak w asortymencie są dostępne również elementy do samochodów europejskich, a nawet amerykańskich.
Części NTY to elementy średniej jakości. Niemniej podzespoły działają względnie efektywnie i długotrwale, biorąc pod uwagę niską cenę produktów. Największe atuty producenta to właśnie niski koszt części oraz ich ogromny wybór. Nie mogąc znaleźć jakieś części samochodowej, warto zaglądnąć do katalogu NTY.