- Ilość połączeń: 2
- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Ciężar [kg]: 2,86
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 57636 |
ALANKO | 11975385 |
ALANKO | 11975388 |
AUDI | 03L 130 755 |
AUDI | 03L 130 755 A |
AUDI | 03L 130 851 AX |
AUDI | 3L 130 755 |
AUDI | 3L 130 755 A |
AUDI | 3L 130 851 AX |
AUTOTEAM | L1194 |
AUTOTEAM | L1194A2 |
AUTOTEAM | L31267 |
AUTOTEAM | L31692 |
BOSCH | 0 445 010 543 |
BOSCH | 0 445 010 546 |
BOSCH | 0 986 437 410 |
BOSCH | 0 986 437 433 |
BOSCH | 445010543 |
BOSCH | 445010546 |
BUGIAD | BFM54227 |
CASCO | CRP73001AS |
CEVAM | 874430 |
CEVAM | 874453 |
CSV ELECTR | CBP3755 |
CSV ELECTR | CVC3194 |
DIPASPORT | HPP013N |
DIPASPORT | HPP013R |
DIPASPORT | INJDS049DPSN |
DPAN | 0445010541ERP |
ENGITECH | ENT230029/1 |
FEBI | 100326 |
FISPA | 81.194 |
FISPA | 81.194A2 |
FISPA | 83.1267 |
FISPA | 83.1692 |
GALLARDO D | GD-210102 |
HOFFER | 8029297 |
HOFFER | 8029297E |
HOFFER | 8029874 |
HOFFER | 9516 |
INTERMOTOR | 88092 |
INTERMOTOR | 88093 |
LEMARK | LDP069 |
LIZARTE | R0986437410 |
LRPI | 515790 |
LUCAS | LDFA0144 |
LUCAS | LDFA0147 |
LUCAS | LDFA0595 |
MEATDORIA | 9297 |
MEATDORIA | 9297E |
MEATDORIA | 9516 |
MEATDORIA | 9874 |
MEC-DIESEL | 340161 |
MEC-DIESEL | 341810 |
METZGER | 0830001 |
METZGER | 0830019 |
MTR | 12164815 |
NTY | ESCV-VW-000 |
PATRON | PRP034 |
REAL | 80076100BN |
RECOFICIAL | CBP3755 |
RECOFICIAL | CVC3194 |
REMANTE | 002-002-000518R |
REMANTE | 002-002-000521R |
RIDEX | 3918H0003R |
RIDEX | 5655C0008 |
RUFRE | R0445010508 |
RUFRE | RF-0445010543 |
RUFRE | RF-0986437410 |
SANDO | SRP73001.0 |
SEAT | 03L 130 755 |
SEAT | 03L 130 755 A |
SEAT | 03L 130 851 AX |
SEAT | 3L 130 755 |
SEAT | 3L 130 755 A |
SEAT | 3L 130 851 AX |
SIDAT | 81.194 |
SIDAT | 81.194A2 |
SIDAT | 83.1267 |
SIDAT | 83.1692 |
SKODA | 03L 130 755 |
SKODA | 03L 130 755 A |
SKODA | 3L 130 755 |
SKODA | 3L 130 755 A |
SRT | SRDP0077 |
SRT | SRDP0162 |
Stark | SKCVQ-4550007 |
TDM | BCH0445010507 |
TDM | BCH0445010543 |
TDM | SAR0445010507 |
TDM | TDM0445010507 |
TEAMEC | 874 430 |
TURBO-TEC | TT0445010507 |
TURBO-TEC | TT0445010508 |
TURBO-TEC | TT0445010520 |
TURBO-TEC | TT0445010535 |
TURBO-TEC | TT0445010541 |
TURBO-TEC | TT0445010542 |
TURBO-TEC | TT0445010543 |
TURBO-TEC | TT0445010546 |
TURBO-TEC | TT0445010555 |
VEGE | 59963000 |
VW | 03L 130 755 |
VW | 03L 130 755 A |
VW | 03L 130 755 R |
VW | 03L 130 851 AX |
VW | 3L 130 755 |
VW | 3L 130 755 A |
VW | 3L 130 755 R |
VW | 3L 130 851 AX |
WE PARTS | 391230121 |
WE PARTS | 391990017 |
WE PARTS | 392000059 |
WE PARTS | 392000122 |
WILMINK | WG1408956 |
WILMINK | WG1899353 |
WILMINK | WG1941183 |
WILMINK | WG2173329 |
WILMINK | WG2263509 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.
Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.
Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.