Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa wody DR!VE+ DP2310.10.040

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DP2310.10.040
Pompa wody DR!VE+ DP2310.10.040
  • Pompa wody DR!VE+ DP2310.10.040 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
DR!VE+
EAN:
764025007263
Tryb pracy:
Mechaniczne
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniem
Wykonanie pompy wodnej:
Dla napędu paskiem rozrządu
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pompa wody DP2310.10.040 firmy DR!VE+

Parametry:
  • Tryb pracy: Mechaniczne
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
  • Wykonanie pompy wodnej: Dla napędu paskiem rozrządu

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DP2310.10.040 po numerze OEM

Producent Numery OEM
3-RHO PE160
AIRTEX 1361
AISIN WE-CI05
AISIN WPT-902
AKRON-MALÒ 130100
ASHIKA 35-08-820
AUTEX 986836
AUTOKIT PA649P
AUTOMOTOR PWP9776
BBFREDLINE 28SZ005
BERTOLOTTI WFP7270
BGA CP2722
BLUEPRINT ADC49157
BLUEPRINT ADK89122
BORG BECK BWP1505
BUGATTI PA5501
CALIBER WPC410
CAR 330103
CITRO 1201.52
CITRO 1201.67
CITRO 1201.91
CITRO 1201.A4
CITRO 95650955
CITRO 95666768
COMLINE EWP011
CONTI WP6012
DAYCO DP016
DELPHI WP1601
DENCKERMAN A310052P
DIAMAX AD04019
DIAMAX AD04023
DOLZ C117
FAI WP6083
FEBI 09262
FIAT 1201.65
FIAT 1201.67
FIAT 1201.91
FIAT 1201.A4
FIAT 95650955
FIAT 9565095580
FIAT 95666768
FIAT 9566945680
FIAT 9566945688
FIAT 9567521488
FIRST LINE FWP1505
FRECCIA WP0201
FRIGAIR HP04.297
GATES WP0013
GEBA 40010
GGT PA10590
GK 986829
GK 986836
GMB GWP-10A
GNS YH-C111
GNS YH-FI115
GNS YH-L107
GNS YH-P113
GNS YH-R105
GP PA677
GP PA913
GRAF PA391
HELLA 8MP 376 800-651
HELLA 8MP376800651
HEPU P836
HONDA GWP344
HUTCHINSON WP0012V
HUTCHINSON WP12
IDROMEC PA36034
INA 538 0468 10
INA 538046810
INBRA PG034
IPD P836
JAPANPAR PQ-820
JAPKO 35820
KAMOKA T0085
KAVO PARTS TW-2161
KEY PARTS KCP1505
KLAXCAR 42001z
KLAXCAR 42025z
KOLBENSCHM 50005313
KWP 10391
LANCIA 9566945680
LANCIA 9567521488
LPR WP0356
LUCAS LDWP0391
LUCAS LDWP1131
LUCAS LWP0391
LUCAS LWP1131
MAG 350981642000
MAG 352316170893
MAHLE CP 68 000S
MAPCO 21005
MAPCO 21405
MAXGEAR 47-0033
MEC-DIESEL 354060
METELLI 24-0391
MEYLE 11130120152
MEYLE 11130120162
MGA 391K1
MGA W391
MOTAQUIP VWP416
NIPPARTS J1510521
NK 10819002
OPENPARTS WAP8094.00
OPTI WP 1098
OPTI WP1098
OPTIMAL AQ-1134
PEUGE 1201.52
PEUGE 1201.65
PEUGE 1201.91
PEUGE 1201.A4
PROCODIS F PE2003
QUINTON HA QCP2944
RHIAG WP649P
RIDEX 1260W0098
ROVER GWP2513
ROVER GWP344
RUV 65980
SALER PA649P
SASIC 2011521
SIL PA649P
SKF VKPC 83420
STARLINE VPFI115
SUZUK 17400-86CB0
SWAG 62 15 0013
SYNCRONIX SYNC 40042
Storm CST117
TEMOT 85-2820
THERMOTEC D1C020TT
THERMOTEC D1P045TT
TOPRAN 720 163
TOPRAN 720163
TRADEXFRAN TPE-208
TRADEXFRAN TPE-209
TRADEXFRAN TPE-727
TRISCAN 8600 28917
TRISCAN 860028917
TRW FP7270
UNI GWP358
VAICO V22-50004
VALEO 506117

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pompa wody DP2310.10.040 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Pompa wody

Pompa wodna znana także jako pompa cieczy chłodzącej to jeden z najważniejszych elementów układu chłodzenia w każdym samochodzie. Od prawidłowego działania pompy wody zależy poprawne działanie całego systemu.

Podstawowa rola pompy wody sprowadza się do wymuszenia obiegu płynu chłodniczego w układzie chłodzenia. Taki  proces sprawia, że ciepło, które zostało wytworzone przez metalowe elementy jednostki napędowej, zostaje przeniesione do chłodnicy.

Do awarii pompy dochodzi stosunkowo rzadko. Niestety każda usterka tego elementu prowadzi do natychmiastowego zatrzymania krążenia płynu chłodzącego, co skutkuje z kolei jego zagotowaniem się. Taka sytuacja może doprowadzić do trwałego uszkodzenia układu korbowego, a co za tym idzie silnika.

Typowe objawy uszkodzenia pompy wody to m.in. metaliczny hałas, który dochodzi do kabiny kierowcy spod maski samochodu, wysoka temperatura płynu chłodzącego, widoczna na wskaźniku, który znajduje się na desce rozdzielczej, a także ubytki płynu chłodniczego i jego plamy widoczne pod samochodem.

Powyższe problemy będące następstwem uszkodzenia pompy wody należy uznać za bardzo poważne. Dlatego zaleca się, by pompę wody wymieniać przy każdym serwisie układu rozrządu. Interwały, które najczęściej podają producenci samochodów to około 100 tysięcy kilometrów. Element ten nie jest drogi w zakupie, a więc warto przemyśleć jego wymianę nim dojdzie do poważniejszych w naprawie usterek.

Uszkodzenie pompy wody jest bardzo groźne, dlatego nie można bagatelizować tego elementu układu chłodzenia.

DR!VE+

Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.

Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze