Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 156-02-206 |
BLUEPRINT | ADT30312 |
CASCO | CWP72000AS |
CAUTEX | 954626 |
FARE SA | 12793 |
GOOM | WPW-0037 |
JAPANPAR | WP-206 |
JAPKO | 156206 |
JPN | 10W5000-JPN |
LGK | LGK046080000 |
METALCAUCH | 45016 |
OSSCA | 12613 |
PEMEBLA | JAPWP-206 |
REAL | 27823000BN |
SANDO | SWP72000.0 |
STC | T445016 |
TOYOT | 85310-10130 |
TOYOT | 85310-12060 |
TOYOT | 85310-20041 |
TOYOT | 85310-20100 |
TOYOT | 85310-20110 |
TOYOT | 85310-22040 |
TOYOT | 85310-22080 |
TOYOT | 85310-87301 |
TRICLO | 190363 |
TRICO | TSP022 |
HONDA
|
HYUNDAI
|
KIA
|
MAZDA
|
MITSUBISHI
|
SAAB
|
SUBARU
|
SUZUKI
|
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Pompka spryskiwacza szyby czołowej HOFFER 7500134 | HOFFER | Brak ceny |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej BLUE PRINT ADG00312 | BLUE PRINT | 170,00 zł |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej BLUE PRINT ADH20301 | BLUE PRINT | 79,00 zł |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej BLUE PRINT ADT30308 | BLUE PRINT | 113,00 zł |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej BLUE PRINT ADT30312 | BLUE PRINT | 386,00 zł |
Pompka spryskiwacza szyby czołowej MAXGEAR 45-0002 | MAXGEAR | 24,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.
Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.
Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.