Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompka spryskiwacza szyby czołowej SEIM 102471 (Z przodu i z tyłu)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
102471
Pompka spryskiwacza szyby czołowej SEIM 102471 (Z przodu i z tyłu)
  • Pompka spryskiwacza szyby czołowej SEIM 102471 (Z przodu i z tyłu) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
SEIM
Jednostka:
sztuka
EAN:
3349801024714
Napięcie [V]:
12
Lokalizacja w aucie:
Z przodu i z tyłu
Tryb pracy:
Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:
Dla pojazdów bez wycieraczki tylnej szyby
Typ pompy:
Pompa jednostopniowa

Pompa jednostopniowa jest to prosta konstrukcja, umieszczona zazwyczaj poza zbiornikiem paliwa np. na przewodzie paliwowym. Dzięki prostej konstrukcji wykorzystującej tylko jeden mechanizm pompujący, oraz montażu poza zbiornikiem wymagany jest wstępny filtr paliwa. Łatwe dojście do pompy pozwala na szybką jej wymianę w przypadku awarii.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Pompka plynu do spryskiwacza 102471 firmy SEIM

Parametry:
  • Napięcie [V]: 12
  • Lokalizacja w aucie: Z przodu i z tyłu
  • Tryb pracy: Elektryczny
  • Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez wycieraczki tylnej szyby
  • Typ pompy: Pompa jednostopniowa
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 102471 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 1J5955651
AUDI 1K5955651
AUDI 1T0955651
BMW 67127199567
BMW 67127302588
BMW 67128362154
BMW 67128377612
CHEVR 13250356
CITRO YQ00153880
DAEWOO 13250356
FEBI 09088
IVECO 504015670
LECOY SP-026
MERCE 0008605826
MERCE 2108690821
MERCE 2218690121
PORSC 99662817200
SAAB 13250356
SEAT 1J5955651
SEAT 1K5955651
SEAT 1T0955651
SKODA 1J5955651
SKODA 1K5955651
SKODA 1T0955651
SMART 2218690121
VW 1J5955651
VW 1K5955651
VW 1T0955651
VW 2E0955651

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pompka plynu do spryskiwacza 102471 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

IVECO

  • brak modeli

LAND ROVER

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

OPEL

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

PORSCHE

  • brak modeli

SAAB

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

SMART

  • brak modeli

SUZUKI

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Ranking opon wielosezonowych 2024. TOP 10 modeli całorocznych polecanych przez iParts.pl

Doświadczenia i opinie zebrane w ciągu kończącego się pomału 2024 roku pozwalają nam tworzyć rankingi najlepszych produktów, jakie znajdziecie w naszym sklepie iParts.pl. Ten konkretny ranking opon wielosezonowych dotyczy roku 2024, jednak z pewnością przyda się każdemu, kto planuje zakup opon całorocznych tak samo w tym, jak i w przyszłym roku. Poznajcie 10 wybranych modeli opon całorocznych, wśród których z całą pewnością znajdziecie coś dla siebie.

czytaj więcej >
Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Nexen N'Fera. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja opon Nexen N'Fera. Przegląd serii od modelu Nexen N'Fera SU1 do nowoczesnych wersji Nexen N'Fera Sport i Nexen N'Fera Primus

Koreańska marka Nexen, znana z solidności i mocno innowacyjnych rozwiązań, od lat dostarcza nam opony letnie z serii N'Fera, starające się łączyć sportowe osiągi z codziennym komfortem jazdy. Jakie efekty przyniosło to połączenie? Czy kolejne opony z serii N'Fera faktycznie są w stanie zapewnić nam efekt, o jakim myślał ich producent?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >

Pompka plynu do spryskiwacza

Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.

Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.

Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.

Cechy Części

Pompa paliwa jednostopniowa
Pompa jednostopniowa jest to prosta konstrukcja, umieszczona zazwyczaj poza zbiornikiem paliwa np. na przewodzie paliwowym. Dzięki prostej konstrukcji wykorzystującej tylko jeden mechanizm pompujący, oraz montażu poza zbiornikiem wymagany jest wstępny filtr paliwa. Łatwe dojście do pompy pozwala na szybką jej wymianę w przypadku awarii.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze