- Napięcie [V]: 12
- Ilość biegunów: 2
- Typ pompy: Pompa jednostopniowa
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 88202 |
3RG | 88204 |
AUTOMEGA | 306434066 |
BLAU | 6140949 |
BLAU | 6156960 |
CAUTEX/ADL | 954607 |
CAUTEX | 954607 |
CITRO | 643446 |
CITRO | 643466 |
ERA | 465013 |
FARE SA | 9715 |
FAST | PL103 |
FEBI | 26651 |
FISPA | 5.5147 |
FISPA | 5.5150 |
H.HESS/HEL | 8TW 006 848-061 |
HELLA | 006 848-061 |
HELLA | 8TW 006 848-061 |
HOFFER | 7500147 |
HOFFER | 7500150 |
LECOY | 12001 |
LECOY | SP-023 |
MAPCO | 90021 |
MEATDORIA | 20147 |
MEATDORIA | 20150 |
METALCAUCH | 002056 |
METALCAUCH | 02056 |
PEUGE | 643446 |
PEUGE | 643466 |
SEIM | 062970 |
SEIM | LG119 |
SIDAT | 5.5147 |
SIDAT | 5.5150 |
SPJ | SP-023 |
STC | T402056 |
SWAG | 62 92 6651 |
TOPRAN | 722 447 |
TRISCAN | 42-08-0002 |
TRISCAN | 8870 38101 |
VEMO | 42-08-0002 |
VEMO | V42-08-0002 |
WILMINK | 7500147 |
WILMINK | 7500150 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
TALBOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.
Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.
Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.
Triclo to niezależny producent części samochodowych, obecny na rynku od 1947 roku. Firma posiada hiszpański kapitał i właśnie w Hiszpanii mieści się jej siedziba główna. Choć przez pierwsze kilkadziesiąt lat obecności na rynku producent działał tylko lokalnie, od ponad 20 lat części samochodowe Triclo są dostępne w niemal całej Europie. Nie tylko części Triclo są dystrybuowane za granicę, ale również oddziały firmy są dziś zlokalizowane w kilku krajach. Oferta producenta obejmuje części z większości kategorii produktowych. Niemniej jednak najwyżej cenione są części układu zawieszenia i hamulcowego. Mechanicy w swoich zakładach chętnie montują wahacze Triclo. W testach jakości doskonale spisują się klocki hamulcowe tej marki. Jednak w asortymencie znaleźć można również m.in. liczne elementy układu kierowniczego oraz napędowego.
Auto części Triclo to oferta zarówno dla posiadaczy samochodów osobowych, jak i dostawczych i ciężarowych. W katalogu znajdują się produkty dedykowane samochodom europejskim, azjatyckim oraz amerykańskim. Firma słynie z solidności, dostarczając wielokrotnie testowane podzespoły. Części zamienne Triclo to sprawdzona jakość. Jednocześnie elementy wyposażenia samochodowego Triclo dostępne są w stosunkowo niskich cenach.