- Ilość biegunów: 2
- Wymiar gwintu: M 18x1,5
- Kolor: Szary
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADH21401 |
CALORSTAT | RS5615 |
FACET | 76246 |
FAE | 41302 |
FEBI | 31745 |
HELLA | 6ZF 008 621-581 |
HONDA | 28700-PHR-003 |
HONDA | 28700-PWL-003 |
HONDA | 28700-PWL-013 |
INTERMOTOR | 54790 |
LUCAS_ELEC | SMB 663 |
MEATDORIA | 36049 |
QUINTON HA | XRLS237 |
SWAG | 85 93 1745 |
TOYOT | 84545-12010 |
TOYOT | 84545-20020 |
VEMO | V26-73-0034 |
HONDA
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.